stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 402646
  • 22 آبان 1400 - 17:51
1
استاندار همدان تاکید کرد:

مقابله و مبارزه با فساد در دستور کار باشد

مقابله و مبارزه با فساد در دستور کار باشد
همدان- قلمنا- استاندار همدان گفت: آن چه که اساس جمهوری اسلامی است، همانا عدالت و ظلم ستیزی و مبارزه با فساد است که بر مبنای عدالت، قابلیت‌ها و شایستگی‌ها باید افرادی را برای پیش برد این اهداف در نظر گرفت.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در این مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری همدان برگزار شد؛ با بیان اینکه خداوند در آیه ۱۴۰ سوره آل عمران می‌فرمایند که «این روزگار دست به دست می‌چرخد»، مطرح کرد: بدین سان، طبیعی است که هر معارفه‌ای یک تودیعی دارد و ما نیز باید بر اساس حکومت و حاکمیت و به ویژه اهداف دولت سیزدهم قدم برداریم و کار انجام دهیم.

وی عنوان کرد: آن چه که اساس جمهوری اسلامی است، همانا عدالت و ظلم ستیزی و مبارزه با فساد است که بر مبنای عدالت، قابلیت‌ها و شایستگی‌ها باید افرادی را برای پیش برد این اهداف در نظر گرفت.

استاندار همدان ضمن قدردانی از زحمات آزادبخت؛ معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان به سبب فعالیت قریب به سه دهه در استان همدان، مطرح کرد: تعامل بالا، حُسن آقای آزادبخت بود. آقای آزادبخت منشا خیر و برکاتی در استان بود و با بخش‌های مختلف تعامل داشت که در ادامه مسیر زندگی برای او آرزوی توفیق داریم. وی نقطه ثقلی برای ایجاد وحدت و همدلی بود.

قاسمی فرزاد با بیان این موضوع به انتصاب «مهدی باب‌الحوائجی» به عنوان معاون سیاسی استاندار اشاره کرد و افزود: این انتصاب بر مبنای شالوده دولت سیزدهم یعنی جوانگرایی، شایستگی، پاکدستی، لیاقت‌های فردی و اجتماعی بوده است؛ معتقدم آقای باب‌الحوائجی مراحل اداری و تجربی و البته مدیریتی را به خوبی سپری کرده و جوانی انقلابی و متدین است. جوان، انقلابی و از خانواده‌های متشخص و مذهبی استان است که خدمات ارزشمندی را خانواده ایشان در حوزه دینی در استان همدان داشته اند.

وی ادامه داد: هدف از این انتخاب با توجه به سایر موارد، رشد و ارتقای نیروهای سازمانی نیز بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه، این حوزه، یکی از حوزه‌های اصلی مجموعه استانداری است و تمامی ماموریت‌های ذاتی وزارت کشور در این حوزه است، خواستار توجه کافی به این حوزه‌ها شد و گفت: بایستی معاونت سیاسی استانداری همدان بر عملکرد فرمانداران به عنوان مدیران ارشد نظارت داشته باشد.

قاسمی فرزاد بر لزوم توجه به شناسایی مسائل اجتماعی و در رفع آن‌ها تمام توان را به کار گرفتن، تاکید کرد و گفت: بهره گیری از توان نهادهای مردمی و سمن‌ها بایستی سرلوحه کارها بوده و مقابله و مبارزه با فساد به ویژه در دستگاه فرهنگی در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان در حوزه مسائل اجتماعی و مشکلات آن مباحثی را عنوان کردند که در حوزه معاونت سیاسی باید به این مسائل توجه ویژه ای شود.

استاندار همدان در پایان صحبت‌های خود در این آیین مطرح کرد: امنیت از مولفه‌های مهم در استان است و باید در تقویت و اعتلای آن تلاش کرد و حال، امیدوارم انتصاب امروز پایه سایر انتخاب‌ها و انتصاب‌ها باشد تا بتوانیم اعتماد مردم و سرمایه‌های نظام اسلامی را بیش از پیش ارتقا بخشیم.

استان همدان قابلیت رشد دارد

در ادامه این آیین، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه استان همدان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و داشته‌های خود، قابلیت رشد بالایی دارد، خواستار همکاری و هماهنگی برای رسیدن به این هدف و رشد استان شد.

محمدمهدی مفتح با اشاره به این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها گفت: شرایط استان همدان همراه با مشکلاتی است که حال امیدواریم با تلاش شبانه روزی رئیس جمهور و هماهنگی بین مسئولین شاهد حل این مسائل باشیم.

وی ادامه داد: محور مهم تلاش برای استان و شهرستان‌ها است تا بتوانیم با هماهنگی قدم برداشته و رشد و ترقی را برای استان شاهد باشیم.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.