stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 400373
  • 09 آبان 1400 - 23:04
0

اشرار قمه‌کش پارک کوهستان کرمانشاه زمین گیر شدند

اشرار قمه‌کش پارک کوهستان کرمانشاه زمین گیر شدند
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ “محمدرضا آمویی” عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان پس از دریافت گزارشی مبنی بر شرارت و قمه کشی توسط سه نفر از اراذل و اوباش و ایجاد مزاحمت در پارک کوهستان کرمانشاه، به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل شخصی به آن ها مراجعه و عنوان کرد یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین توسط سلاح سرد (قمه و شمشیر) به عربده کشی و قدرت نمایی پرداخته و به چند دستگاه خودرو سواری نیز آسیب وارد کرده اند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: ماموران کلانتری با دریافت این اطلاعات به سرعت وارد عمل شده و پس از مدت کوتاهی گشت زنی موفق به شناسایی خودرو اراذل و اوباش شده و آن را با اقتدار متوقف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از توقیف خودرو ۲ تن از اشرار دستگیر و نفر سوم نیز که قصد فرار داشت پس از طی مسافت کوتاهی زمین گیر و تسلیم شد.

وی همچنین با اشاره به معرفی اراذل و اوباش دستگیر شده به دستگاه قضائی، از کشف سه تیغه شمشیر و قمه متعلق به این افراد خبر داد. 

سرهنگ آمویی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: افرادی که برای قدرت‌نمایی اقدام به ایجاد اخلال در نظم و امنیت جامعه و ترس و وحشت برای شهروندان می کنند با قاطعانه ترین برخوردها روبرو خواهند شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.