stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 399028
  • 01 آبان 1400 - 12:19
0

حسینی: آقایان سالن بوکس انقلاب را هم از دست دادند/ سنگ اندازی در مرامم نیست

حسینی: آقایان سالن بوکس انقلاب را هم از دست دادند/ سنگ اندازی در مرامم نیست

قهرمان سابق بوکس آسیا و ایران گفت:‌ بنده چهار سال سکوت کردم و صحبتی انجام ندادم چون سنگ اندازی در مرام من نیست، اما آقایان سالن بوکس انقلاب را هم از دست دادند.

قلم | qalamna.ir :

روح‌الله حسینی در گفت‌وگو با درباره ثبت نام مجددش در انتخابات فدراسیون بوکس ایران توضیح داد: در حقیقت بسیاری از قهرمانان سابق،‌ پیشکسوتان و اهالی بوکس از بنده خواستند تا بار دیگر برای حضور در فدراسیون،‌ به عنوان کاندیدا ثبت نام کنم که احساس کردم نیاز است برای بهبود شرایط بوکس پا پیش بگذارم. مطمئنا اگر شرایط فدراسیون بوکس خوب بود، بنده در این انتخابات شرکت نمی‌کردم.

او ادامه داد: قطعا اگر عملکرد خوبی در فدراسیون می‌دیدم اصلا ثبت نام نمی کردم، چرا که اگر من هم بودم همان کار را می‌کردم پس نیازی به حضور من نبود. متاسفانه اینطور نبود و بر خود واجب دانستم که با حضور در انتخابات و در صورت کسب آرای کافی، برنامه‌های خود را به کمک کارشناسان و پیشکسوتان این رشته عملی کنم تا بوکس ایران را دچار تحول کنیم. بنده از ضعف‌های فدراسیون نمی‌گویم، من از چیزهایی صحبت می‌کنم که هرگز در این دوره آن‌ها را ندیدم.

حسینی در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین ضعف‌های فدراسیون بوکس از نظر او چیست، اظهار کرد: ما در بوکس به یک پوست اندازی اساسی نیاز داشتیم که متاسفانه در این چهار چنین اتفاقی رخ نداد. توسعه بوکس به توسعه رده‌های پایه وابسته است که متاسفانه تا کنون چنین اتفاقی رخ نداده است. در زمان ما کارهای پایه‌ای صورت می‌گرفت که آقایان ابتدا با ورود به فدراسیون آن‌ها را تعطیل کردند و الان می‌خواهند مجدد راه اندازی کنند. طبق آمار وزارت ورزش، ما ۵ هزار نونهال و نوجوان را وارد بوکس کرده بودیم، اما اکنون اصلا خبری نیست. متاسفانه کارهایی که استارت خورده بود را ناقص گذاشتند.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس اظهار کرد: متاسفانه آقایان در این مدت نتوانستند حتی یک خوابگاه مناسب را برای بوکسورهای ایران فراهم کنند. ما نیاز به یک مجموعه داریم تا بوکسورها میان خوابگاه نصرت و هتل آکادمی در رفت و آمد نباشند. برای فدراسیونی مثل بوکس که از ابتدا المپیکی است، چنین مشکلاتی تاسف بار است. متاسفانه سالن انقلاب را هم که با کمک آقای ناطق برای بوکس گرفته بودیم از دست دادند و واقعا اتفاق خوبی نیست.

او درباره شرایط نسبتا خوب تیم ملی بوکس نیز توضیح داد: واقعیت این است که خود علیرضا استکی همه کاره را می‌کند و این نتایج حاصل کار علمی فدراسیون نیست. وقتی خود علیرضا استکی اسپانسر می‌آورد، پول می‌آورد و خوب تمرین می‌دهد، فدراسیون نباید کارها را به نام خود تمام کند.

حسینی درباره راه نیافتادن بوکس بانوان نیز گفت: متاسفانه این موضوع هم عملی نشد، اما موضوع این است که بنده هم دوست دارم بانوان ما در بوکس فعال باشند، اما باید با نظر وزارت ورزش پیش رفت. مطمئن باشید که اگر وزارت ورزش اجازه دهد، بنده به عنوان اولین نفر از بوکس بانوان حمایت می‌کنم، اما باید دید نظر وزارت ورزش چیست و نمی‌توان قول الکی به جامعه داد.

قهرمان سابق آسیا، درباره شکستن سکوتش بعد از چهار سال نیز توضیح داد: همه می‌دانند که چهار سال پیش بنده چگونه رای نیاوردم، اما چهار سکوت کردم و صحبتی انجام ندادم چون معتقد بودم عملکرد اقایان به مرور زمان مشخص خواهد شد که الان هم کاملا معلوم است چه کار کرده‌اند. اصلا در مرام من نیست که سنگ اندازی کنم، هرچند دوستان می‌دانند انتخابات چگونه برگزار شد. امیدوارم خانواده بوکس با آرای خود بهترین تصمیم را بگیرند تا شاهد تحول در این رشته باشیم.

روح‌اله حسینی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: عملکرد بوکس در این چهار سال برای همگان روشن است و نیاز نیست بنده صحبتی در این مورد انجام دهم، اما مطمئن باشید در صورتی که مورد تایید مجمع باشم، برای اولین کار پایه‌ای، کمپ بوکس در آزادی را راه اندازی می‌کنم تا فدراسیون را از این شرایط نابسامان خارج کنیم. مسائل زیادی برای گفتن وجود دارد، اما بعد از چهار سال همین را می‌گویم که امیدوارم خانواده بوکس اینبار هوشیار تصمیم بگیرند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.