stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 398927
  • 30 مهر 1400 - 15:09
2
وزیر ورزش و جوانان:

تلاش برای رفع کمبودهای ورزشی شهرستان ها اولویت است

تلاش برای رفع کمبودهای ورزشی شهرستان ها اولویت است
مرکزی_ قلمنا_ وزیر ورزش و جوانان ابراز کرد:استان مرکزی در زیرساخت‌ها و استعدادهای ورزشی شرایط قابل قبولی دارد اما در برخی از شهرستان‌ها کمبودها و مشکلاتی داریم که برای رفع آنها تلاش می‌کنیم.
قلم | qalamna.ir :

سید حمید سجادی هزاوه امروز در همایش پیاده روی در شهر اراک، افزود: جوان‌یاری و جوان‌باوری از مولفه‌های اساسی گام دوم انقلاب اسلامی است و حوزه ورزش کشور با تکیه بر باروری ظرفیت‌های جوانان در پیشبرد ماموریت‌هایش حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: هدف از سفرهای استانی بر کسب اطلاعات دقیق و آشنایی با انتظارات و فرصت‌های استانی، گفتمان سازی مشترک با حوزه‌های زیردستی برای تسهیل و تسریع امور است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای حمایت هدفمند از توسعه امکانات، تزریق منابع مالی و شتاب‌بخشیِ تکمیل طرح‌های ورزشی کشور پای کار است، اظهار کرد: دولت سیزدهم تحقق نهضت بهزیستی از طریق ورزش را با جدیت دنبال می‌کند چرا که با تبدیل ورزش همگانی به سبک زندگی می‌توان علاوه بر نشاط و پویایی در جامعه، هزینه‌های درمانی را کاهش داد و این رویه‌ای است که دنیا به سمت آن رفته است.

وی یادآور شد: کادر درمان کشور ۲۰ ماه اخیر درگیر فشار زیادی بوده و مردم نیز به خاطر قرنطینه‌ و محدودیت‌های ارتباطی نیاز به فضای پرنشاط و جبران کم‌تحرکی و بهبود استرس‌های روانی خود دارند و از این منظر باید ورزش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دور از ساده‌انگاری به زندگی مردم برگردد.

سجادی هزاوه در پایان بیان کرد: ۱۳ طرح ورزشی در این سفر ۲ روزه به استان مرکزی بهره‌برداری می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.