stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 398856
  • 30 مهر 1400 - 0:15
0

دستورات قضایی برای حل اختلافات خورآباد قم صادر شد

دستورات قضایی برای حل اختلافات خورآباد قم صادر شد
قلم | qalamna.ir :

پنج‌شنبه شب روابط عمومی دادگستری قم، حجت الاسلام‌والمسلمین علی مظفری همچنین به شناسایی و دستگیری تعدادی از عوامل اغتشاش اشاره کرد و افزود: افراد دیگری نیز در رابطه با تخریب‌ها، شناسایی و تحت پیگرد قضایی هستند.

 این مقام قضایی افزود: برگزاری جلسه‌های متعدد با حضور مسئولان استانی در خصوص کنترل و حل مسائل این روستا، رصد میدانی مسئولان استانی از محل، دستگیری تعدادی از متهمان و بازجویی از آنان و تلاش‌های مستمر همکاران قضایی استان در صدور دستورهای قضایی به موقع در کنترل و توقف تخریب‌ها از اقدام‌های دستگاه قضایی استان به منظور نظارت و اشراف بر امور است.

مظفری همیاری و انسجام اجتماعی مردم متدین و انقلابی روستا و رفع اختلاف‌های محلی با تکیه بر معتمدان محلی و ریش سفیدان را بسیار موثر و نتیجه بخش عنوان کرد و کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و آسایش و امنیت مردم، بدون مسامحه و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

خورآباد روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان کهک قم است که بیش از هزار و ۶۰۰ تَن جمعیت در قالب ۴۰۰ خانوار در آن سکونت دارند.

طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه سال جاری هیات وزیران، کهک به همراه جعفریه از بخش به شهرستان ارتقا پیدا کرد، و قم که تا پیش از این تنها دارای یک شهرستان به همین نام بود، سه شهرستانی شد. /

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.