stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 398615
  • 28 مهر 1400 - 12:17
2

شهدای مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گیلان در رشت تشییع شدند

شهدای مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گیلان در رشت تشییع شدند
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار پیکر ۲ شهید مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گیلان که دوشنبه هفته جاری حین انجام ماموریت تعقیب قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت رسیدند صبح امروز با حضور گسترده مردم استان ، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در مرکز استان تشییع شد.

فرمانده انتظامی گیلان در این مراسم با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه ای نخواهد داد گفت: نیروی انتظامی پیش قراول مبارزه با مواد مخدر است .

سردار عزیز الله ملکی اظهار داشت: تلاش نیروی انتظامی و تقدیم ۱۴ هزار شهید  که چهار هزار نفر از آنها در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده اند  ،کشور را به مکانی امن در این دنیای نا امنی ها تبدیل کرده است.

وی گفت: نیروی انتظامی با این شهادت ها مصمم تر می شود و اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد داد.

سردار ملکی ضمن گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی این دو شهید نیروی انتظامی را از برترین های مبارزه با مواد مخدر و حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی توصیف کرد.

خون شهدا کشور را به امنیت می رساند

رئیس عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی گیلان نیز در این مراسم گفت: این شهدا در بحث امنیت کشور جان فدا کردند و خون شهداست که کشور را به امنیت می رساند.

حجت الاسلام علیرضا اسدی افزود: شهدا جانشان را معامله کردند و این دو شهید موجب افتخار استان و کشور شدند.

وی افزود : شهادت ارزشمند و تجارتی معنویست شهادت عظیم است و این دو شهید از بهترین های نیروی انتظامی بودند و شهادت آنان را تبریک می گویم.

رئیس عقیدتی – سیاسی ناجا گیلان با بیان اینکه بصیرت دینی و بصیرت سیاسی خواست شهداست تاکید کرد:این شهدا برای تامین امنیت کشور جان فدا کردند و این خون هاست که کشور را به امنیت می رساند.

سرهنگ حسین بهراد نصر و استوار یکم مرتضی هدایت زاده از ماموران نیروی انتظامی و مباره با مواد مخدر استان گیلان، حین انجام عملیات تعقیب قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه شلمان واقع در شرق استان گیلان، بدلیل سانحه تصادف به شهادت رسیدند. 

پیکر این ۲ شهید پس از اقامه نماز و تشییع در رشت، برای خاکسپاری به شهرستان لنگرود انتقال یافت.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.