stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 398356
  • 27 مهر 1400 - 14:17
0
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان :

حمایت از طرح های نوآور در مناطق روستایی در اولویت تسهیلات کم بهره قرار دارند

حمایت از طرح های نوآور در مناطق روستایی در اولویت تسهیلات کم بهره قرار دارند
هرمزگان/قلمنا-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: حمایت از طرح های نوآور مناطق روستایی جهت تأمین سرمایه در دستورکار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می گیرد.
قلم | qalamna.ir :

هادی ابراهیمی ضمن بازدید از شرکت دانش بنیان فناوران زیست سبز دریا در روستای پیرچیلی بخش قلعه قاضی بر لزوم حمایت از طرح های نوآور تاکید کرد.

وی در این باره اظهار داشت: یکی از راه های رسیدن به اشتغال و توسعه پایدار و همه جانبه احیای اقتصاد روستاها است که بایست این امر به جد دنبال شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: احیا و تقویت اقتصاد روستا موجب می شود مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها افزایش پیدا کند و همین امر بسیاری مشکلات شهرها مانند مشکلات ناشی از سکونتگاه های غیر رسمی را حل می کند.

ابراهیمی بیان کرد: برای کارکردن فرقی بین و شهر و روستا نیست اما روستاها امتیازات و پتانسیل های منحصر به فردی را در امر کارآفرینی و سرمایه گذاری دارند که با هدایت سرمایه گذاران یا حمایت از مردم محلی می توان به نتایج مثبت دست پیدا کرد.

وی تاکید کرد: روستاها باید نقش مولد خود را در اقتصاد و اشتغال بازیابی کنند؛ در گذشته همه ساکنین یک روستا و حتی بانوان نیز شغل و درآمد داشتند از این رو باید تلاش کنیم که روستاها را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: قطعا به دنبال حمایت از طرح های نوآورانه در مناطق روستایی هستیم و این امر در دستورکار قرار خواهد گرفت چرا که استفاده نکردن از ظرفیت های سرشار روستاها فقط ما را وابسته نگه می دارد در حالی با سرمایه گذاری بر روی حوزه های روستایی می توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.