stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 398032
  • 25 مهر 1400 - 18:16
0

دیدار با خانواده شهدا تکلیف است

دیدار با خانواده شهدا تکلیف است
قلم | qalamna.ir :

به‌ گزارش روز یکشنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در دیدار با خانواده معظم شهید حسینعلی حاجی علی لالایی با بیان این‌که دیدار با خانواده شهدا حکم پند و اندرز دارد، افزود: اگر شهدا فداکاری نمی‌کردند اکنون ما مسئولان نبودیم، به برکت شهدا، جانبازان و ایثارگران است مسئولیت در دستان ماست.

وی ادامه داد: وقتی سرگذشت و سرنوشت و احوالات شهدا را مطالعه می‌کنیم، به‌ راحتی متوجه می‌شویم آنان در دنیای الهی سیر می‌کردند، همین خصوصیت بارز موجب شد تا بدون هیچ ترس و واهمه ای در مقابل دشمن تا دندان مسلح بایستند و نگذارند ذره ای از این آب و خاک به دست آنان بیفتد، ‌این امنیت و آسایش که در جامعه حکم فرماست همه از عنایات دفاع مقدس و جانفشانی شهدای عزیزمان است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر این‌که دیدار با خانواده شهدا تکلیف است، گفت: هنر ما این است که این فضاها و یادهای شهدا را زنده نگه داریم، یاد شهدا و خانواده آنان چراغ راهنمای ما به آن بشمار می‌روند، ‌ ما به عنوان وارثان و ادامه دهندگان راه شهدا وظایف سنگینی را بر دوش داریم، ان شاءالله در انجام این وظایف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سردار کرمی تصریح کرد: خانواده شهدا با اهدای فرزندان خود برای انقلاب سرمایه‌گذاری کردند، پدران و مادران شهدا چراغ‌های بیدارباش جامع هستند تا دچار غفلت و دنیازدگی نشویم، ان‌ شاءالله با پیروی از آن عزیزان و گام نهادن در مسیر شهدا عاقبت بخیری در انتظارمان باشد.

وی با بیان اینکه باید برای مقام شهدا ارج قائل شویم اذعان‌ داشت. حفظ حرمت خون شهدا با احترام به راه انتخابی آنان و توجه به خانواده شهدا میسر است، از خانواده معظم شهدا التماس دعا داریم تا ما جاماندگان از قافله شهدا به آن ملحق شویم.

شهید حسینعلی حاج‌علی لالایی ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ در گیلان‌غرب توسط گروهک ضدانقلاب به شهادت رسید.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.