stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 394955
  • 06 مهر 1400 - 10:00
3

آماده شدن ۲مرز خوزستان برای بازگشت زائران اربعین

آماده شدن ۲مرز خوزستان برای بازگشت زائران اربعین
خوزستان - معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه برای بازگشت زائران اربعین حسینی آماده شد.
قلم | qalamna.ir :

ولی اله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان اظهار داشت: ۳در مرز شلمچه ۵٠ موکب و ایستگاه پذیرایی با ملزومات لازم و در مرز چذابه نیز ۲٠ موکب و ایستگاه برپا شده است.

وی از آغاز فعالیت یک دستگاه ریل باس قطار از خرمشهر به شلمچه و بر عکس خبر داد و گفت: ظرفیت هر رام این قطار ۴٠٠ نفر است.

معاون استاندار خوزستان افزود: چهار رام قطار از خرمشهر به تهران به ظرفیت هر رام ۵٠٠ نفر نیز فعال شد تا زائران به آسانی به منازل خود بازگردند.

وی گفت همچنین ۲ ریل باس از خرمشهر به اهواز با ظرفیت هر رام ۵٠٠ نفر مسافر نیز راه اندازی شد.

حیاتی اضافه کرد: درحال حاضر ۴٠ اتوبوس خط واحد در پایانه مرزی شلمچه مستقر است و کار انتقال زائران از طریق این اتوبوس ها به خرمشهر و آبادان در ۲۴ساعت شبانه روز انجام می شود.

به گفته وی ۲٠٠ اتوبوس برون استانی در شلمچه و ۵٠ اتوبوس درون استانی در چذابه برای جابجایی زائران به سراسر کشور تدارک دیده شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان اظهار داشت: همچنین در تمامی مسیرها و ومحورهای مواصلاتی مرزی اکیپهای امداد و نجات و بهداشت و درمان باهدف انجام تستهای مربوطه بهداشتی از جمله رپید و p.c.r مستقر شده اند.

وی اضافه کرد: یگانهای انتظامی، پلیس راهور و یگان امداد هم در این دو محور حضوری فعال دارند تا در تردد زائران اربعین حسینی مشکلی به وجود نیاید.

حیاتی در پایان گفت: پایانه های مرزی یاد شده در وضعیت کنترلی مطلوبی قرار دارند و تا کنون ۲۰ هزار نفر از زائران از طریق این ۲ مرز وارد کشور شده اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.