stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 394677
  • 04 مهر 1400 - 13:10
3

توزیع غذای متبرک رضوی در مرزهای مهران و شلمچه

توزیع غذای متبرک رضوی در مرزهای مهران و شلمچه
خراسان رضوی- بنیاد کرامت رضوی با استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در مرزهای مهران و شلمچه، غذای متبرک حضرت رضا(ع) بین زائران بازگشتی از مراسم اربعین حسینی توزیع می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

پیرو دستور تولیت آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی خادمان رضوی به زائران بازگشتی از اربعین، موکب‌های بنیاد کرامت رضوی برپا شده و با طبخ و توزیع غذای گرم از زائران میزبانی می‌کند.

اربعین حسینی، فرصت دیگری برای خدمت‌رسانی خادمان آستان مقدس رضوی به دلدادگان مکتب اهل بیت(ع) فراهم کرده تا با استقرار در مسیر بازگشت زائران حسینی، در خدمت عاشقان و زائران سیدالشهدا(ع) باشند، در همین راستا خادمان موکب‌های امام رضا(ع) در این نقاط مرزی، با طبخ و توزیع غذای گرم در خدمت زائران اربعین حسینی هستند.

همچنین در آن سوی مرز، توزیع بسته‌های متبرک رضوی در مسیر پیاده‎روی نجف تا کربلا با حضور خادمان رضوی و عتبه علوی آغاز شده و این بسته‌ها بین موکب‌های ایرانی و عراقی توزیع می‌شود.

امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی مراسم اربعین، تنها ۶۶ نفر از خادمان رضوی به نیابت از زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) برای خدمت به زائران عازم عراق شده‌اند و با توزیع بسته‌های متبرک، مسیر نجف تا کربلا را به شمیم رضوی عطرآگین خواهند کرد.

در این سوی مرز نیز با دستور تولیت آستان قدس، موکب‌های خدمت‌رسانی در شلمچه و مهران برپا شده تا خدمات مورد نیاز به زائران اربعین در بازگشت به کشور ارائه شود.

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.