stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 394076
  • 01 مهر 1400 - 9:34
0

هفته دفاع مقدس یادآور پیروزی ایمان، اخلاص و یکپارچگی ملی در مقابل هجوم بیگانگان است

هفته دفاع مقدس یادآور پیروزی ایمان، اخلاص و یکپارچگی ملی در مقابل هجوم بیگانگان است
هرمزگان /قلمنا-علیرضا نصری ،فرماندار شهرستان قشم به مناسبت هفته دفاع مقدس در یادداشتی نوشت :"جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلاب شد" . رهبر معظم انقلاب اسلامی
قلم | qalamna.ir :

هفته دفاع مقدس یادآور پیروزی ایمان، اخلاص و یکپارچگی ملی در مقابل هجوم بیگانگان است.

دشمن بعثی به خیال پراکندگی و بی ثباتی ناشی از انقلاب نو پای ۵۷ وارد بازی قدرت های استکباری شد اما هرگز فکر نمی‌کرد مردمی که پشت سر امام خمینی (ره) قرار گرفتند چنان تحولی در ایمان و اراده شان پدید آمده که دیگر فرصت جدا کردن قطعه ای از خاکی سرزمینشان را به هیچ متجاوزی نخواهند داد چه رسد به اینکه  بنا به نقشه شوم پشتیبانان و صحنه گردانان اصلی، از عهده سقوط نظام جمهوری اسلامی بر آید.

بازخوانی پرونده دفاع مقدس به ما می‌آموزد که تبدیل تهدید به فرصت با اتحاد، اتکا به توان داخلی و بیش از همه اینها تبعیت از ولی فقیه ممکن است، باز نشر حماسه آفرینی های بی نظیر پیروان حضرت روح الله، علاوه بر پاسداشت نام شهدا و ایثارگران، دلیل راه و امید بخشی در برابر هجوم مسائل و مشکلات است، تجربه دفاع مقدس به ما می‌گوید گوش به فرمان امام انقلاب باشیم، راه رهایی را در درون خود با توکل به خدا و بهره گیری از هر آنچه در اختیار داریم و تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های خارجی، به دور از چارچوب نظام سلطه پیدا کنیم.

 دفاع مقدس به دشمنان ما می‌گوید برای ایران ولایی، نسخه‌های مشابه سیاست‌های اجرایی در سایر نقاط دنیا ننویسید. ولایت فقیه، ایران اسلامی را در برابر هجمه بیگانه رویین تن کرده است. یاد مردان بی ادعای جبهه بخیر، میراث گرانبهای دفاع مقدس را قدر می‌دانیم، به روح امام شهدا و شهدا درود می‌فرستیم، امید که در بازخوانی رشادت های حماسی رزمندگان جنگ تحمیلی برای نسل نو، نقش خود را بدرستی ایفا نماییم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.