stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 393837
  • 31 شهریور 1400 - 3:14
3
نشست خبری استاندار راه حل تنش شورای شهر است!

ماجرای ۳۰ شهریور/ عضو شورا از استاندار عذرخواهی کند/ بازوند منتظر حکم نهایی دیوان عدالت اداری است

ماجرای ۳۰ شهریور/ عضو شورا از استاندار عذرخواهی کند/ بازوند منتظر حکم نهایی دیوان عدالت اداری است
قلم | qalamna.ir :

حسام الدین شیخی – روزنامه نگار: از آنجایی که نباید در وقایع یک طرفه به قاضی رفت؛ ماجرای انتخاب سرپرست شهرداری کرمانشاه آن هم بدون تعیین هیات رییسه زمانی قابل تحلیل است که بدانیم پشت درب های بسته چه می گذرد!

دستور جلسه از این قرار بود که ابتدا هیات رییسه موقت تعیین شود که برخی از اعضا با آن مخالفت کردند، سپس هوشنگ بازوند در قالب پیشنهاد مطرح می کند که اگر با هیات رییسه موقت مخالف هستید با همان هیات رییسه سنی کار را ادامه دهید تا دو نفر دیگر اعضای شورا هم تکلیف شان مشخص شود که باز هم برخی اعضای شورا مخالفت می کنند! در این میان هم یکی از اعضای شورای شهر با توهین بسیار به استاندارکرمانشاه موجب ناراحتی هوشنگ بازوند می شود که پس از بحثی جدی! بین این دو نفر ، در نهایت بازوند با ناراحتی از جلسه خارج می شود.

گرچه تنها نقدی که متوجه هوشنگ بازوند است همین عدم یکسره کردن کار شورای شهری ها و جایگزینی اعضای علی البدل با سعه صدر بیش از حد یا تعلل بیش از حد برای وقت گرفتن است اما تا امروز که به وضعیت این شورا نگاه می کنیم چیزی جز دعوای یارکشی نیست! حتی با ۹ نفر هم، مخالفان نتوانسته اند به نتیجه ای برسند؛ حتی به رسم احترام هم با هیات رییسه سنی موافقت نکرده اند!

در هر صورت اگر نقدی به هوشنگ بازوند با تمام ضعف ها و قوت هایش وارد است؛ نباید این اجازه را به خود بدهیم که به او اهانت کنیم، گرچه نسبت به بسیاری از مسائل مختلف مدیریتی وی در رده های پایین تر انتقادات بسیاری است اما باید درخصوص شخصیت مثبت افراد و نقاط قوت شان نیز اذعان داشت.

به هر حال تمام کاسه کوزه ها را هم نباید بر سر هوشنگ بازوند شکست، هرچند با وجود رای قطعی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و ابطال آرای دو عضو شورا و دستور تحلیف دو عضو علی البدل، همچنان برخی از اعضای شورای شهر هم هستند که بر آتش عدم تعیین و تکلیف وضعیت شهر می افزایند.

اما آنچه که برای ما روشن است، با توجه به شکایت آن دو عضو ردصلاحیت شده بازوند منتظر حکم نهایی دیوان عدالت اداری مرجع رسیدگی به شکایات است و هر آنچه که صادر شود بنای تصمیم گیری است یا دو عضو ردصلاحیت شده به شورای شهر باز می گردند یا دو عضو علی البدل جایگزین می شوند!

هرچند پیرامون این برداشت شائبه های بسیاری وجود دارد، سوالاتی نظیر اینکه چه کسانی بازوند را تحت فشار قرار می دهند تا نسبت به برگزاری تحلیف دست نگه دارد یا اینکه تمایل وی نسبت به تعلل در این موضوع است یا به واقع طرف عدالت را گرفته است!

اما اینک سوالی که پیش می آید این است که اعضای شورای شهر کرمانشاه چگونه بدون تعیین هیات رییسه، سرپرست شهرداری را منتصب کرده اند؟  آیا مگر نباید حکم سرپرست شهرداری به امضاء رییس شورای شهر برسد؟ حال که شورای شهر به این وضعیت رسیده و هیچیک از اعضای آن در جایگاه پاسخگو وجود ندارند، تنها مرجعی که می تواند پاسخگو باشد هیات حل اختلاف استان به ریاست استاندار کرمانشاه است! آقای بازوند نیاز است در این خصوص نشست خبری برگزار کنید و نسبت به مسائل پیش آمده شفاف سازی کنید!

 

تصاویر جلسه هیات حل اختلاف استان با ۹نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه

 

عکس از روابط عمومی استانداری کرمانشاه

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.