stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 393787
  • 30 شهریور 1400 - 23:21
2
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد:

افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهرستان همدان

افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهرستان همدان
همدان- قلمنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 جمعیت هلال احمر در شهرستان همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، علی سنجربگی امروز، در آیین افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ (پایگاه شماره ۶ شهرستان) با اشاره به اینکه این مرکز به منظور رفاه حال مردم و ضرورت مشارکت حداکثری جمعیت هلال‌احمر در عرصه کمک به شهروندان در طرح سلامت ایران یاران جوان و در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان و جمعیت هلال احمر همدان راه‌اندازی شد، خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا طرح ها و خدمات چشمگیری را در کنار دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهادهای خدمات رسان به هم استانیها ارائه نموده است.

وی با بیان اینکه از امروز در این مرکز واکسیناسیون و در راستای همکاری با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان، یکبار دیگر ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی در امر واکسیناسیون به کار خواهد گرفت، افزود: این مرکز با مشارکت کارکنان جمعیت هلال احمر استان، جوانان وداوطلبان عضوجمعیت و با نظارت مرکز بهداشت شهرستان، در دو شیفت کاری آماده ارائه خدمات به شهروندان می باشد که شیفت اول آن از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ و شیفت دوم نیز از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰ فعالیت‌ خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در کنترل ویروس منحوس کرونا همیشه پای کار بوده و یکی از نهادها و ارگانهایی است که که از زمان شیوع این ویروس منحوس، همه جا و همه حال، یار و یاور دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز هم با افتتاح این مرکز، امیدواریم با لطف وعنایت خداوند متعال و همت بالای کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر همدان روند ابتلا شدیدا کاهش یابد و آمار بیماران کرونایی در استان به حداقل برسد، خدمت رسانی به مردم را وظیفه ذاتی هلال احمر عنوان کرد.

این مسئول در پایان افزود:محدودیتی برای مراجعه کنندگان وجود ندارد چون در این پایگاه ۶ تیم واکسیناتور، یک پزشک، شش نفر اعضای تیم ثبات، یک پرستار، دو نفر مسئول کنترل مدارک، دو نفر در قسمت نوبت‌دهی، دو نفر انتظامات و یک تیم پشتیبان ۵ نفره در هر شیفت همکاری می‌نمایند و به‌طور میانگین آمادگی پذیرش ۶۰۰ نفر در هر شیفت را دارند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.