stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 393611
  • 30 شهریور 1400 - 12:02
0

آموزش ۱۰۰ نیروی فنی دهیاری‌های فارس در دانشگاه پیام نور

آموزش ۱۰۰ نیروی فنی دهیاری‌های فارس در دانشگاه پیام نور
فارس_ بیش از ۱۰۰ نیروی فنی دهیاری های استان فارس در دانشگاه پیام نور با اصول راهسازی در روستا‌ها آشنا شدند.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس، گفت: دوره آموزشی راهسازی ویژه مسئولین فنی دهیاری‌های استان فارس برگزار شد و هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ نیروی فنی متخصص در کنار دهیاران در استان فارس مشغول فعالیت هستند.
علی عبیری، افزود: این دوره آموزشی در قالب طرح جامع آموزش دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی استان فارس به محوریت دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد و مسئولین فنی دهیاری‌های فارس با اصول راهسازی در روستا‌ها آشنا شدند.
سرپرست دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس توجه به آموزش را در اولویت برنامه‌های دفتر امور روستایی و شورا‌ها عنوان کرد و یادآور شد: کاربردی بودن آموزش‌ها و مهارت ورزی در برگزاری دوره‌های جدید آموزشی مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت ثبات شغلی برای دهیاران و مسئولان فنی اظهار داشت: در سطح استان فارس ۲ هزار و ۹۰ دهیاری فعالیت دارند که با اجرای طرح جدید وزارت کشور مبنی بر ایجاد دهیاری در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، تعداد دهیاری‌ها در فارس به سه هزار دهیاری افزایش خواهد یافت.
نظارت کامل بر پروژه ها، کنترل ساخت و ساز‌ها و جلوگیری از تخلفات، درنظرگرفتن تبعات حقوقی قرارداد‌ها از جمله نکاتی که سرپرست دفتر امور روستایی و شورا‌های فارس بر آن تأکید کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.