stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 393601
  • 30 شهریور 1400 - 11:57
3

وزیر امور اقتصادی و دارایی با شهردار مشهد دیدار کرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با شهردار مشهد دیدار کرد
خراسان رضوی- شهردار مشهد به همراه جمعی از اعضای شورای شهر مشهد با وزیر اقتصاد دیدار کرد.
قلم | qalamna.ir :

سید عبدالله ارجائی به همراهی جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و معاون مالی پشتیبانی شهرداری مشهد با سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی دیدار کرد.

شهردار مشهد در این دیدار درباره گشایش‌های اقتصادی در مشهد و افزایش تعاملات با وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت‌وگو کرد.

سید عبدالله ارجائی با بیان اینکه بروکراسی های پیچیده اداری شهرداری را برای تسریع سرمایه گذاری با کمک شورای شهر حذف می کنیم، اظهارکرد: هرچند که مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد و یک خواب و خیال است اما با این وجود برای رفع مشکلات و موانع خارج از مدیریت شهری نیز تلاش و به سرمایه گذاران کمک خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: آن چیز که در اختیار مدیریت شهری است؛ حتی آبرویمان را، برای دفاع و حمایت از سرمایه گذاران به کار خواهیم گرفت.
ارجائی ادامه داد: در خراسان و شهر مشهد در مسیر حمایت از سرمایه گذاری فرهنگ متفاوتی وجود دارد که همه باید با هم تلاش کنیم تا این فرهنگ را عوض کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در مقوله اقتصادی چند راهبرد مد نظر داریم، خاطرنشان کرد: راهبرد اول اینکه ما به شهر ثروتمند اعتقاد داریم، یعنی تمام ارکان شهر ثروتمند باشند و به جای سهم بری از ثروت انباشته مردم معتقد به سهم بری از فرصت ایجاد ثروت هستیم.

وی گفت: به زبان ساده معتقدیم اگر مردم ثروتمند شوند در کوچکترین مقیاس پروانه بهتری از ما خواهند گرفت واین درآمد بیشتر و در پی آن خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم را از سوی شهرداری به دنبال خواهد داشت.

ارجائی افزود: اما اگر مردم ثروت کمتری داشته و یا ثروتی نداشته باشند، همان زمینی را هم که در اختیار دارند به دو یا سه قسمت می کنند و بدون مجوز می سازند و سهم شهرداری را نمی دهند و دردسر بیشتری برای شهر و شهرداری درست می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع فرصت ایجاد ثروت برای ما مهمتر از سهم بری از ثروت انباشته مردم است.

شهردار مشهد، با بیان اینکه اگر فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران هزار فرصت شغلی برای مشهد ایجاد کنند خوشایند تر است تا اینکه هزار میلیاردتومان ثروت انباشته داشته باشند، اظهارکرد: زیرا آن هزارنفری که برایشان اشتغال ایجاد شود هم اثر مثبتش به شهرداری می رسد هم آسیب های اجتماعی با ایجاد شغل کاهش خواهد یافت و لازم نیست هزینه زیادی برای آن پرداخت کنیم.

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.