stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 393339
  • 28 شهریور 1400 - 12:00
0
رئیس ادارۀ امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان:

کتابخانه‌ها به شهر اصفهان سلامِ کردند

کتابخانه‌ها به شهر اصفهان  سلامِ کردند
اصفهان_ رئیس ادارۀ امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان، با اعلام از سرگیری فعالیت مراکز زیر مجموعۀ این اداره، از احیای کتابخانۀ تخصصی ایثار و شهادت در فرهنگسرای پایداری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس ادارۀ امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان، با اعلام از سرگیری فعالیت مراکز زیر مجموعۀ این اداره، از احیای کتابخانۀ تخصصی ایثار و شهادت در فرهنگسرای پایداری خبر داد.

طیبه فاطمی در گفت و گو با اظهار کرد: کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان، از امروز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر می‌گیرند و به‌صورت یک‌سره از ساعت هفت و نیم صبح تا هشت شب، آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: جمعه‌بازار کتاب اصفهان نیز در میدان امام علی (ع) آغاز به کار کرده و روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴، میزبان خریداران و مبادله کنندگان کتاب است.

رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان، تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت به‌ تازگی در فرهنگسرای پایداری احیا شده و مرجع خوبی برای آموزش فرهنگ مقاومت و شهادت است.

فاطمی دربارۀ دیگر برنامۀ این اداره که به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود توضیح داد: با همکاری انتشارات «خوب» که در حوزه تخصصی کتاب‌های مقاومت فعالیت دارد، نمایشگاهی به منظور معرفی کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت در فضای مجازی برگزار خواهیم کرد و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های معرفی‌شده را یا از کتابخانه‌های شهرداری اصفهان به امانت‌گرفته و یا از انتشارات «خوب» خریداری کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که طرح توسعه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: طرح توسعه به قوت خود باقی است، مخزن کتابخانه گسترش داده‌ شده و امیدواریم به‌زودی با بازگشایی مخزن، علاقه‌مندان بتوانند از این بخش کتابخانه مرکزی نیز استفاده کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.