stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 393162
  • 28 شهریور 1400 - 10:53
1
فرماندار بندرعباس:

ضرورت همکاری کامل همه دستگاههای اجرایی شهرستان بندرعباس با علوم پزشکی

ضرورت همکاری کامل همه دستگاههای اجرایی شهرستان بندرعباس با علوم پزشکی
هرمزگان/قلمنا-فرماندار بندرعباس درجلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا این شهرستان گفت: همکاری کامل همه دستگاههای اجرایی شهرستان با علوم پزشکی در امر واکسیناسیون عمومی شهروندان و رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی و بازارها ضرورت دارد.
قلم | qalamna.ir :

عزیزاله کناری عنوان کرد: کلیه دستگاههای شهرستان امکانات و تجهیزات لازم را برای انجام هرچه بهتر واکسیناسیون عمومی در اختیار مرکز بهداشت بندرعباس قرار دهند.

وی اظهار کرد: اتاق اصناف پیگیری و کنترل کند تا در سطح بازار ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و استفاده از ماسک سیستم تهویه نیز به خوبی اجرا شود تا آلودگی از محیط آن صنف به بیرون انتقال پیدا کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار ماهی فروشان و دستفروشان ضعیف است که باید به ترتیب اصناف و شهرداری باجدیت به این مسئله مهم ورود کنند تا رعایت به میزان مطلوب برسد.

کناری در پایان گفت: باید از ظرفیت ائمه جمعه ، بخشداران ، شوراها و دهیاران برای ترغیب مردم در شهر و روستاها برای دریافت واکسن استفاده شود و طرح حاج قاسم سلیمانی نیز همچنان با جدیت انجام گردد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.