stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 393114
  • 27 شهریور 1400 - 21:41
7

۸۵ مصوبه برای رفع موانع تولید در خراسان رضوی صادر شد

۸۵ مصوبه برای رفع موانع تولید در خراسان رضوی صادر شد
خراسان رضوی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این استان ۸۵ مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی در حوزه های مختلف صادر کرد.
قلم | qalamna.ir :

مرتضی اشرفی افزود: ۱۱ واحد صنعتی و بنگاه اقتصادی استان درخواستهایی در خصوص تقسیط بدهی مالیات بر عملکرد و ارزش افزوده، صدور گواهی ماده ۳۷ قانون تامین اجتماعی بدون اخذ تعهد از کارفرما، تقسیط بدهی بانکی، تسویه و اقاله ملک با حداکثر بخشودگی، پرداخت مرحله آخر تسهیلات بانکی و تقسیط آن داشتند.

وی سایر درخواستهای واحدهای صنعتی استان در نشست این کارگروه را پرداخت تسهیلات بانکی به منظور ورود ماشین آلات از کشور چین، رفع مشکل دیوارکشی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، ثبت سفارش کالای وارداتی در سامانه جامعه تجارت و تمدید کارت بازرگانی برشمرد.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: درخواستهای این واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی در گروه های کاری امور مالیات، گمرک و تامین اجتماعی و تامین مالی، بانکی و تسهیلات توسط دستگاه های اجرایی مرتبط بررسی و نتیجه آن در این نشست اعلام و درباره آن تصمیم گیری شد.

وی گفت: ۷۴ مصوبه این کارگروه مربوط به کلینیک صنعت بسیج مهندسان خراسان رضوی در حوزه های بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی بود که با حضور مسوولان سازمان بسیج مهندسان صنعتی سپاه امام رضا (ع) بررسی و در باره آن تصمیم گیری شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به موجب مواد الحاقی قانون تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۱۳۹۴ در کشور تاسیس شد. پس از آن مقرر شد شعب استانی این ستاد نیز در سراسر کشور به ریاست استانداران تشکیل شده و مشکلات تولید کنندگان را بررسی کنند.

طبق قانون، این ستاد می‌تواند با بررسی وضعیت مجموعه‌های تولیدی با درخواست تقسیط و امهال وام‌های دریافتی آنان موافقت کرده و دستور لازم را در این خصوص به بانک‌ها صادر کند، ضمن اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شعب استانی آن لازم الاجراست.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.