stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392981
  • 27 شهریور 1400 - 11:44
0

سوخت رسانی پایدار در هرمزگان

سوخت رسانی پایدار در هرمزگان
هرمزگان/قلمنا-در جلسه تامین و توزیع سوخت استان در مورد تقویت سوخت رسانی به نقاط دور افتاده و صعب العبور تصمیم گیری شد.
قلم | qalamna.ir :

 سرپرست منطقه هرمزگان در این نشست با اشاره به در پیش بودن تغییرات آب و هوایی طی ماه های آینده از مسئولین واحدهای عملیاتی خواست با در نظر گرفتن ظرفیت های ایجاد شده و میزان مصرف سوخت بخش های مختلف استان، نسبت به پیش بینی ارسال بموقع سوخت از هم اکنون برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

مرتضی عابدینی افزود: در تامین سوخت استان هیچ دغدغه ای نداریم چرا که همکاران این شرکت در کنار توزیع سوخت استان که به خوبی انجام می شود؛ وظیفه خطیر تامین سوخت جزایرخلیج فارس از طریق اسکله های نفتی و تامین ۶۳درصد سوخت کشور را از طریق خطوط انتقال فرآورده  برعهده دارند.

در این جلسه واحدهای مختلف از جمله بازرگانی، تامین و توزیع، سامانه هوشمند ، روسای نواحی و انبارهای نفت از وضعیت سوخت رسانی گزارش کار ارائه دادند.

در پایان مرتضی عابدینی سرپرست منطقه هرمزگان باتشکر از اهتمام مقام محترم قضایی به مبارزه باقاچاق سوخت و تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه گفت:دادستان محترم با اشراف کامل به موضوع و دقت در علل و عوامل بصورت ریشه ای به این موضوع پرداخته اند و اکنون با اقدامات و پیگیری های مسئولین استان امید می رود بزودی طرح های موثری در این زمینه عملیاتی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.