stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392915
  • 27 شهریور 1400 - 0:54
3

خان محمدی: پرسپولیس در آسیا آبروداری می‌کند

خان محمدی: پرسپولیس در آسیا آبروداری می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تمجید کرد.

قلم | qalamna.ir :

حسن خان محمدی در گفت وگو با ایسنا درباره مصاف پرسپولیس برابر الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من فکر می‌کنم هیچ تیمی ساده به این مرحله نرسیده پس تیم بسیار قدرتمندی باید باشد اما اگر پرسپولیس سودای رسیدن به فینال را دارد نباید از مصاف با تیمی ترس داشته باشد. من فکر می‌کنم این دیدار برای دوست‌داران فوتبال جذاب خواهد بود و امیدوارم برنده بازی، پرسپولیس باشد چرا که واقعا پرسپولیس از نظر تیمی توانایی شکست دادن الهلال را دارد.

وی درباره ستاره‌های تیم الهلال عربستان هم گفت:‌ قبول دارم که الهلال عربستان بازیکنان تأثیرگذار زیادی دارد. شاید یکی از بازیکنان آن‌ها به اندازه کل بودجه باشگاه پرسپولیس ارزش داشته باشد اما پرسپولیس خیلی از مواقع با این گونه تیم ها بازی کرده و آن‌ها را شکست داده است. من فکر می‌کنم که با تدبیری که کادر فنی در این زمینه اتخاذ خواهد کرد از این مرحله هم صعود کنیم و به مرحله نیمه نهایی برسیم.

خان محمدی تصریح کرد:‌ همه بازی‌ها برای پرسپولیس سخت است. همین دیداری که این تیم برابر استقلال تاجیکستان انجام داد هم بسیار سخت بود چون در آن شرایط جوی و بازی کردن روی چمن مصنوعی کار بسیار دشواری است اما تیمی که می‌خواهد موفق باشد و به قهرمانی برسد نباید برایش فرقی کند که برابر چه تیمی بازی می‌کند. الهلال تیم بسیار قدرتمندی است اما بازیکنان پرسپولیس آن عطش پیروزی و رسیدن به فینال را دارد و با تمام وجودشان بازی می‌کنند. پرسپولیس الان در آسیا آبروداری می‌کند و امیدواریم که باز هم به فینال برسد و این بار قهرمان شود.

وی همچنین گفت:‌ الان فرصت یک ماهه‌ای وجود دارد که پرسپولیس بتواند خودش را برای این بازی آماده کند در این میان نقش مدیریت باشگاه هم بسیار مهم است. همه باید دست به دست هم بدهند تا بهترین شرایط را فراهم کنند تا تیم از نظر آمادگی در بهترین وضعیت قرار بگیرد. الان یک شخصیتی در پرسپولیس شکل گرفته که تیم برای پیروزی وارد زمین شود. همه باید کمک کنیم تا با روحیه مضاعف پرسپولیس خودش را برای بازی برابر الهلال آماده کند.

خان محمدی در پایان درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت: این مشکلات هر چه زودتر باید حل شود. پرسپولیس بدهی‌های زیادی دارد که باید پرداخت شود. الان که آقای سجادی آمده اند به خوبی از شرایط مطلع هستند. برای پرسپولیس نام مدیران متعددی مطرح می شود. من امیدوارم اگر قرار است تغییراتی ایجاد شود هر چه زودتر این تغییرات اعمال شود تا بهترین شرایط برای پرسپولیس فراهم شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.