stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392833
  • 26 شهریور 1400 - 13:17
3

مطهری:‌ الهلال ستاره‌های زیادی دارد اما «پرسپولیس» هم ستاره است

مطهری:‌ الهلال ستاره‌های زیادی دارد اما «پرسپولیس» هم ستاره است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: درست است که الهلال ستاره‌های زیادی دارد اما تیم پرسپولیس هم ستاره است.

قلم | qalamna.ir :

حمید مطهری در گفت و گو با ایسنا درباره مصاف پرسپولیس برابر الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ قبلا هم درباره این مرحله و مصافمان با تیم های مختلف صحبت کرده بودم. ما باید از نظر تاکتیکی و فیزیکی خودمان را به شرایطی برسانیم که مقابل هر تیمی به خوبی بازی کنیم. برایمان فرقی نمی‌کرد که برابر چه تیمی در این مرحله بازی می‌کنیم اما خب می دانید تیم‌های عربستانی امکانات بالایی دارند و از ساختار بسیار خوبی برخوردار هستند. آن‌ها هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و در این بخش یک جنگ نابرابر در جریان است اما با این حال ما پرسپولیس و قدرت اول آسیا هستیم. آن‌ها باید از ما حساب ببرند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تاکتیکی خودمان را به شرایطی برسانیم که در این بازی موفق باشیم.

او درباره ستاره‌هایی که تیم فوتبال الهلال در اختیار دارد هم گفت: ‌می‌دانیم آن‌ها ستاره‌های گران قیمتی مثل موسی مارگا و پرییرا را در اختیار دارند و با هزینه‌های بسیار بالا این بازیکنان را جذب کرده‌اند اما ما تیم‌مان ستاره است چون از نظر کار تیمی فوق‌العاده هستیم و می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تک تک بازیکنان ما برایمان ارزشمند هستند و همه آن‌ها برای ما ستاره‌اند.

او در ادامه درباره اینکه پرسپولیس تا دیدار برابر الهلال بازی رسمی نخواهد داشت، گفت:‌ می‌دانیم تقویم AFC حالتی دارد که مشکلاتی به وجود می‌آورد. این مساله کار را برای تیم‌های ایرانی سخت کرده است اما برنامه‌ریزی کردیم در این زمان موجود سه بازی تدارکاتی انجام بدهیم. درست است که این بازی‌ها جنبه رسمی ندارد اما ما هم راهی نداریم و با شرایط موجود باید کنار بیاییم.

او در ادامه درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی هم گفت: تیمی که به الهلال چهار گل زده است پس تیم قدرتمندی باید باشد. آن‌ها یک دفاع تیمی فشرده و بسیار خوب را در دستور کار خود قرار داده بودند و در ضد حملات هم فوق‌العاده خطرناک بودند. ما هم با آنالیز خوبی که داشتیم تلاش کردیم شناخت خوبی به بازیکنان بدهیم و بازیکنان هم عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشتند. ما هم در بخش دفاع آن‌ها را خنثی کردیم و هم توانستیم بازی خودمان را به آن‌ها دیکته کنیم. در آن شرایط سخت و همین طور چمن مصنوعی درست است که ریتم بازی نداشتیم اما بسیار خوب کار کردیم و توانستیم از آن بازی برنده خارج شویم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.