stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 392767
  • 26 شهریور 1400 - 0:43
1

عرضه آیفون ۱۳ مجانی برای مشترکان یک شرکت

عرضه آیفون ۱۳ مجانی برای مشترکان یک شرکت
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:شرکت AT&T اعلام کرد گوشی جدید آیفون ۱۳ را به مشتریان جدید و فعلی که واجد شرایط بوده و طرحهای دیتای نامحدود دارند، به رایگان عرضه می کند.

شرکت AT&T در بیانیه ای اعلام کرد مشترکانی که خواستار دریافت آیفون ۱۳ باشند، یک هزینه ماهانه برای این گوشی پرداخت می کنند که با اعتبار تخصیص یافته برای آنها جبران می شود و این گوشی را برای آنها مجانی می کند.
قیمت مدل آیفون پرو ۹۹۹ دلار است با این حال شرکت AT&T حاضر است برای کمک به رشد مشترکانش این هزینه را متحمل شود. این شرکت از زمانی که فعالیتهای سرگرمی “وارنر مدیا” را واگذار کرد و به ریشه‌های خود به عنوان یک شرکت مخابراتی متمرکز به خدمات بی سیم و پهنای باند بازگشت، رشد مشترکان را اولویت اصلی خود قرار داده است.
جنگ قیمت “طرح دیتا” سابق بر این خط اصلی رقابت میان اپراتورهای تلفن همراه بود اما اکنون جای خود را به تخفیف و عرضه رایگان گوشی داده است. شرکت AT&T در این عرصه پیشتاز بوده و گوشیها را به رایگان یا با تخفیف سنگین به همه مشتریانی که مشترک طرح دیتای نامحدود هستند، عرضه می کند.
شرکت تی موبایل یو اس برای مبارزه برای سهم بازار این اقدام را دنبال کرده است در حالی که شرکت وریزون گوشیهای رایگان و تخفیفهای چشمگیر را در قالب پیشنهادهای محدود عرضه کرده است.
بر اساس گزارش بلومبرگ، دادن گوشی مجانی تاثیر مستقیمی روی رشد مشترکان داشته و شرکت AT&T در سه ماهه گذشته بزرگترین رشد را در شمار مشترکان تلفن همراه داشت و ۷۸۹ هزار مشتری در سه ماهه دوم اضافه کرد که فراتر از ۶۲۷ هزار مشتری جدید در تی موبایل بود. وریزون که اپراتور تلفن همراه شماره یک آمریکاست، کوچکترین رشد مشترکان را داشت.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.