stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 392602
  • 24 شهریور 1400 - 23:13
1
رئیس‌ دادگستری استان همدان تاکید کرد:

حمایت دستگاه قضایی استان همدان از سرمایه گذاری سالم

حمایت دستگاه قضایی استان همدان از سرمایه گذاری سالم
همدان- قلمنا- رئیس‌ دادگستری استان همدان گفت: دستگاه قضائی استان ضمن حمایت از سرمایه‌گذاری سالم بر پویا شدن واحدهای تولیدی تأکید داشته و حمایت‌های حقوقی و قضائی لازم در چهارچوب رعایت ضوابط و مقررات قانونی و چاره‌اندیشی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان همدان تداوم خواهد داشت.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، محمدرضا عدالتخواه در معیت معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان و رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب رزن از تعدادی از واحدهای تولیدی و کارخانجات شهرستان رزن که به لحاظ مشکلات حقوقی و قضائی در شرف تعطیلی یا به صورت نیمه تعطیل بودند و با پیگیری دستگاه قضائی استان مرتفع و در حال حاضر فعالیت می‌نمایند، بازدید و از نزدیک با سایر مشکلات آنان آشنا و دستورات لازم در جهت رفع آن صادر فرمودند.

رئیس دادگستری استان همدان در این بازدید مطرح کرد: ظرفیت‌های موجود واحدهای تولیدی فرصت مناسبی در جهت توسعه و شکوفائی اقتصادی استان است.

وی با تاکید بر این موضوع تصریح کرد: دستگاه قضائی استان ضمن حمایت از سرمایه‌گذاری سالم بر پویا شدن واحدهای تولیدی تأکید داشته و حمایت‌های حقوقی و قضائی لازم در چهارچوب رعایت ضوابط و مقررات قانونی و چاره‌اندیشی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان همدان تداوم خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.