stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 391874
  • 20 شهریور 1400 - 19:00
1
آقای استاندار پاسخ دهند

زرافشانی: استناد قائم مقام وزیر به تبصره ماده۷ کاملا بی ربط است!/ قانوناً باید در ۱۸ شهریورماه تحلیف انجام می شد

زرافشانی: استناد قائم مقام وزیر به تبصره ماده۷ کاملا بی ربط است!/ قانوناً باید در ۱۸ شهریورماه تحلیف انجام می شد
خسرو زرافشانی عضو علی البدل شورای شهر کرمانشاه در یادداشتی از استاندار کرمانشاه درخصوص چرایی عدم برگزاری مراسم تحلیف در مهلت مقرر سوال کرده و خواستار پاسخ هوشنگ بازوند شده است.
قلم | qalamna.ir :

خسرو زرافشانی عضو علی البدل شورای شهر کرمانشاه در یادداشتی که آن را در اختیار قلمنا قرارداده درباره جوابیه استانداری کرمانشاه نوشته است:

باسلام و آرزوی عاقبت بخیری
درراستای تنویرافکارعمومی، از آقای استاندار سوالی دارم!

آیا درجلسه مشترک معاونت سیاسی و فرماندار کرمانشاه و آقای فتاحی و اینجانب خسروزرافشانی که تلفنی نتیجه بعرض شما رسید مقررنشد ازتاریخ نامه ابطال آرا، دو عضو منتخب ظرف ۱۵روزتحلیف شود؟ چرا انجام نشد؟! غیر از اینکه با مخالفت شما بود؟ در صورتیکه شما پذیرفته بودید انجام شود و نشد! نهایتاً موکول شد به سقف تاریخ پیشنهادی یکماه،که بایستی باتوجه به تاریخ نامه ۱۸ مرداد ماه در روز  ۱۸ شهریورماه تحلیف انجام می شد! حال سئوال از آقای بازوند؛ شرافتاً در روز چهارشنبه یک روز قبل از تاریخ تحلیف ما و اتمام فرجه یکماهه چه شخصی را در این مورد بحضور پذیرفتید؟ آیا در آن جلسهء هماهنگی نامه آقای کلیوند (ردصلاحیت شده شورای نگهبان) صورت نپذیرفت؟! استناد قائم مقام وزیر درنامه به تبصره ماده ۷ قانون تشکیلات اصلاً ارتباطی به موضوع ما دارد؟! آیا حضرتعالی، جناب فرماندار، حوزه حل اختلاف شوراها مستقر درفرمانداری؛ بی ارتباط بودن تبصره ماده۷ را با این موضوع را نمی بینید؟! قطعاً می دانید و روی آن هم به اجماع رسیده اید، ولی چرا چشم پوشی دارید، موضوعی است که با رجوع بوجدان خود جوابش را خواهید یافت. درپایان آقای استاندار بفرمائید به این حقیر تهمت منافع شخصی نزنند، وضعیت رفتاریم را از مشاورتان (آقای جعفرهمتی اصلاح طلب دو آتشه که دربغل دست شماست} بپرسید، مرامم ارادت به ولایت آن هم ازنوع مطلقه می باشد، اشتباه نکنید دم از حقوق عمومی و منافع شهر و مردم با این عملکرد دولت تان نزنید، شما همگی سر و ته یک کرباسید و الگوی شما کلیوند است که به نامه اش استناد کرده اید و قصد فریب افکارعمومی از آن بوضوح بمشام می‌رسد.

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.