stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 391707
  • 20 شهریور 1400 - 1:15
0

توقیفی‌های موتور سنگین در پایتخت به ۳۶ دستگاه رسید

توقیفی‌های موتور سنگین در پایتخت به ۳۶ دستگاه رسید
قلم | qalamna.ir :

بامداد شنبه از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت، سرهنگ علی همه‌خانی گفت: در رصد شبانه‌روزی معابر و بزرگراه‌های پایتخت برای بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در  مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین توسط سرکلانتر پلیس بزرگراه توقیف شد.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۴:۴۵ جمعه، در محدوده مدرس محدوده پارک وی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین کاوازوکی ۱۳۰۰ سی سی هندا در حال تردد بود که توقیف شد.

همه‌خوانی افزود: یک دستگاه موتور سنگین کاوازوکی ۱۱۰۰ سی سی نیز در محور چمران توسط عوامل منطقه ۲۳ راهور توقیف شد.
  
وی خاطرنشان کرد: با توجه به لایی‌کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین در سطح این محدوده و احتمال بروز حادثه برای راکبان و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های مستقر در طرح مهار، این موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلییس راهور تهران بزرگ خطاب به شهروندان، خواستار شد تا در صورت مشاهده این موارد، مراتب تخلف را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

موتور سنگین اصطلاحی است که به موتورسیکلت های با حجم موتور بیشتر از ۲۵۰ سی سی اطلاق می شود و بنابر قانون از سال ۱۳۶۴ تردد با این وسایل نقلیه بدون مجوز از مراجع ذی صلاح ممنوع است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.