stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 391124
  • 17 شهریور 1400 - 11:27
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

پیاده‌روی اربعین به‌دلیل شیوع بالای ویروس کرونا برگزار نمی‌شود

پیاده‌روی اربعین به‌دلیل شیوع بالای ویروس کرونا برگزار نمی‌شود
مرکزی_ قلمنا_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی از سوی شهروندان ایرانی و سوگواران امام سوم شیعیان امسال به‌دلیل شیوع بالای ویروس کرونا در کشور عراق برگزار نمی‌شود.
قلم | qalamna.ir :

بهروز اکرمی افزود: بر اساس مذاکرات انجام شده با کشور عراق ؛ ۳۰ هزار نفر شامل افرادی که ۲ دز واکسن را تزریق کرده‌ و بیماری زمینه‌ای نیز نداشته باشند تنها به‌صورت هوایی برای شرکت در آئین‌های عزاداری اربعین مجاز به مسافرت به این کشور هستند.

وی بیان کرد: سفر زمینی در اربعین امسال برای تمامی زائران ابا عبدالله الحسین حذف شده و تنها موکب‌داران و کمیته‌های ستاد اربعین امسال می‌توانند به‌صورت هوایی به کشور عراق سفر کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی اظهار کرد: در خصوص برگزاری آیین‌های اربعین هفته آینده از سوی ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود و این تصمیمات در نشست ستاد کرونا و اربعین استان اعلام می‌شود.

اکرمی ادامه داد: با توجه به اینکه هزینه سفر هوایی برای موکب‌داران بسیار سنگین است و مقرر شده هیچ‌گونه کالایی از کشور منتقل نشود و پیشنهاداتی برای انتقال کالا مورد نیاز موکب‌داران استان مرکزی به ستاد ملی ارایه می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه امسال پیاده‌روی زایران حسینی در اربعین وجود ندارد نیاز است موکب‌داران از ثبت‌نام افراد برای پیاده‌روی در این روزها خودداری کنند.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.