stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 390849
  • 15 شهریور 1400 - 23:57
3
مدیر کل سرمایه انسانی :

وجود نیروی انسانی متخصص زمینه ساز اعتماد جامعه شهروندی است

وجود نیروی انسانی متخصص زمینه ساز اعتماد جامعه شهروندی است
 دکتر کاوه مردافکن مدیر کل سرمایه انسانی در جلسه گزارش عملکرد حوزه ادارات سرمایه انسانی شهرداری بر وجود نیروی انسانی متخصص در راستای اعتماد سازی شهروندان تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

  دکتر کاوه مردافکن گفت: یکی از سیاست های انجام شده در حوزه سرمایه انسانی مجموعه مدیریت شهری در کنار ارتقاء جایگاه علمی کارکنان احصا و شناسایی مسائل و مشکلات پرسنل می باشد که در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر کاوه مردافکن اضافه کرد: با ایجاد محیطی که پرسنل احساس تعلق سازمانی داشته باشند،توسعه سرمایه اجتماعی بین کارکنان بالارفته وکیفیت خدمات دهی به همشهریان عزیز و ارباب رجوع نیز به مراتب بهتر خواهد شد.

دکتر کاوه مردافکن گفت:وجود نیروهای متخصص ،مجرب و متعهد می تواند به سیاستهای خدمت رسانی در حوزه مدیریت شهری کمک کرده و زمینه ساز جلب اعتماد شهروندان و مشارکت هرچه بیشتر آنها در اداره امور شهر در شهرداری‌ها بعنوان نهادی مردمی و پاسخگو باشد.

دکتر مردافکن با تاکید بر شناسایی استعدادکارمندان و حفظ مهارت آنها در مجموعه سازمانی افزود: با شناسایی افراد مستعد و متعهد به کار و مسئولیت به دنبال ترفیع این کارکنان هستیم تا با الگو قرار دادن کارمندان شایسته و ارزشمند بستر مناسبی برای پرورش و تربیت مدیران مجموعه مدیریت شهری را در آینده فراهم آوریم.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.