stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 384360
  • 04 مرداد 1400 - 18:55
2

تمامی فرنگی‌کاران شانس کسب مدال دارند

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی:سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با وجود جوان بودن فرنگی‌کاران ایران آنان با آمادگی کامل و برای کسب مدال در المپیک توکیو حاضر می‌شوند. محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا با آمدن علیرضا دبیر کار آماده سازی اردوها را شروع کردیم و در ایام همه گیری کرونا نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوها را بصورت مرتب تا زمان اعزام به توکیو برگزار کردیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر با شرایطی که فدراسیون کشتی فراهم کرده است ما هیچ مشکلی برای آماده سازی کشتی گیران نداشتیم و هر مسابقه‌ای که در برنامه‌هایمان داشتیم با استقبال و حمایت فدراسیون مواجه شدیم و تمام مسابقات مورد نظرمان را شرکت کردیم شرایط بسیار خوبی داشتیم و در حال حاضر نیز بچه‌ها آماده و سرحال برای روز مسابقه هستند.

وی درباره حمایت کمیته ملی المپیک گفت: وقتی فدراسیون کشتی همه امکانات را برای ما فراهم می‌کند زیر مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است، خود به خود وقتی ما دغدغه‌ای نداریم این نشان می‌دهد که کار از اساس درست انجام شده است و ما راحت هستیم، همکاری خیلی خوبی کمیته ملی المپیک بخصوص دکتر صالحی امیری با ما داشتند بخصوص اینکه اخیراً پیمان فخری هم به این مجموعه اضافه شدند و کارشان را بسیار خوب بلد هستند.

وی درباره شناخت از حریفان گفت: در هر وزن با کشتی گیران خودمان ۱۶ کشتی گیر حضور دارند که همه از برترین‌های دنیا هستند البته تمام مربیان مرتب با بچه‌ها حریفان را بررسی و آنالیز می‌کنند. صحبت‌های لازم انجام شده، هرچند بچه‌ها جوانند، در عین حال باتجربه هم هستند. با بیشتر حریفان کشتی گرفتند و تقریباً همه را می‌شناسند و از نظر آمادگی جسمانی و در شرایط عالی قرار دارند و امیدوارم اتفاقات خوبی در توکیو رخ دهد. سرمربی کشتی فرنگی تاکید کرد: شرایط فرنگی کاران کشورمان عالی است و با وجودی که نخستین حضور بچه‌های ما در المپیک است اما به آنان بسیار امیدوارم البته کشتی ورزش قابل پیش بینی نیست اما در مجموع همه را شانس مدال می دانم.

بنا درباره شعار کاروان”همه برای ایران” گفت: قشنگ‌ترین حس دنیا این شعار است، برای من تمام این سال‌هایی که تلاش کردم تا به موفقیت برسیم برای بالابردن پرچم کشورمان و شاد کردن دل ملت بوده است؛ فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند تا بچه‌ها روسفید شوند و پرچم کشورمان در بالاترین نقطه به اهتزاز دربیاید.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.