stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 374525
  • 28 خرداد 1400 - 12:18
1
استاندار همدان:

۱۴۳۷ شعبه اخذ رای در سراسر استان همدان آماده دریافت رای مردم هستند

۱۴۳۷ شعبه اخذ رای در سراسر استان همدان آماده دریافت رای مردم هستند
همدان- استاندار همدان گفت: بیش از یک‌هزار و 437 شعبه اخذ رای در سراسر استان همدان آماده دریافت رای مردم هستند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، سیدسعید شاهرخی، صبح امروز در ساعات ابتدایی انتخابات پس از حضور در شعبه ۲۶ رای گیری در جمع مردم با بیان اینکه امروز در ساعات اولیه اخذ رای شاهد حضور پر شور مردم هستیم، عنوان کرد: بیش از یک‌هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای در سراسر استان همدان آماده دریافت رای مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه رای دادن یک تکلیف شرعی، سیاسی، مذهبی، ملی اجتماعی است که راهکار حل بسیاری از مشکلات موجود است، عنوان کرد: شرکت در انتخابات لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مردم با حضور چشمگیر خود به تحقق  اهداف و آرمان جمهوری اسلامی و تقویت آن می‌پردازند، اظهار کرد: این حضور پرشور، پاسخی محکم به خارج نشینانی است که سخن از تحریم می زنند و نشان می دهد که مردم هم چنان پایبند به ارزش های اسلامی هستند.

این مسئول با تصریح بر این موضوع مطرح کرد: خوشبختانه جوانان ما همواره اثربخش، راهگشا و نقش آفرین بودند به طوری که در تمام عرصه بهترین عملکرد‌ها را داشتند و  بهترین فرماندهان دفاع مقدس بهترین دانشمندان در حوزه علم بودند.

شاهرخی با توجه به رای اولی ها و حضور آن ها در انتخابات عنوان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری امروز جشن تکلیف سیاسی جوانان است و در این مسیر، از همه مردم تقاضا دارم که در این رویداد ملی حضور داشته باشند و کار رای‌گیری را در همین ساعات آغازین انجام دهند و  به ساعات پایانی موکول نکنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.