stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 374524
  • 28 خرداد 1400 - 12:15
1
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دولت آینده مقصر مشکلات فعلی نیست/ مردم عزم خود را جزم و به صف انتخابات بپیوندند

دولت آینده مقصر مشکلات فعلی نیست/ مردم عزم خود را جزم و به صف انتخابات بپیوندند
همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دولت آینده مقصر مشکلات فعلی نیست و مردم باید حمایت جدی در عرصه انتخابات داشته باشند تا دولت بتواند با قدرت کار خود را آغاز کند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی امروز، در پای صندوق رای حضور یافت و افزود: حضور مردم در انتخابات از جنس کارهای مخلصانه شهید سردار سلیمانی است و انتظار داریم دولت آینده قدردان این حضور باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از ویروس کرونا پای کار آمدند و به وظیفه خود عمل کردند لذا دولت آینده که مورد اعتماد این مردم قرار گرفته برنامه جدی برای قدرشناسی تدارک ببیند.

وی با تاکید بر این موضوع ادامه داد: مردمی که هنوز تصمیم نگرفتند و مردد هستند عزم خود را جزم کنند و به صف انتخابات بپیوندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی ابراز امیدواری کرد: امروز یک دولت متدین، با برنامه و حلال مشکلات کشور برگزیده و منشا و آغاز امیدواری اجتماعی شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق رای ستودنی است گفت: دولت بعدی باید قدردان مشارکت مردم بوده و برای حل مشکلات کشور برنامه جدی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امیدواریم حاصل مشارکت مردم دولتی باشد که حس خوش بینی و اعتماد تقویت شود و مردم نسبت به آینده امیدوار شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز امنیت و اقتدار دیپلماسی کشور با حضور پرشور مردم تضمین می شود و مردم به این نکته مهم توجه داشته باشند. 

امام جمعه همدان در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: دولت آینده مقصر مشکلات فعلی نیست و مردم باید حمایت جدی در عرصه انتخابات داشته باشند تا دولت بتواند با قدرت کار خود را آغاز کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در جمع کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان همدان نیز با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات چشمگیر است، اظهار کرد: رسانه ها امروز در عرصه جهاد رسانه ای هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات، از جنس کار شهید سلیمانی است، گفت: بخشی از این حضور به تقویت امنیت کشور مربوط است، سرمایه اجتماعی دولت آینده را تقویت می کند.

امام جمعه شهر همدان با تصریح بر اینکه اگر مردم آرای بیشتری داشته باشند و بیشتر رای دهند، دولت طبیعتاً بیشتر احساس مسئولیت خواهد کرد، گفت: این روند، قدرت مطالبه گری مردم را بالاتر خواهد برد و این امری طبیعی در عرصه سیاسی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به برخی از گله مندی های مردمی اظهار کرد: راه حل برون رفت از این مشکلات رای ندادن نیست؛ با رای ندادن گره ای باز نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه رای ندادن مردم توجه به رسانه های دشمن نیست، گفت: عدم مشارکت برخی از مردم عزیزمان تحت تاثیر عوامل مختلفی است که یکی از بیشترین آن عوامل، مسائل اقتصادی است و ارتباطی به رسانه های دشمن ندارد؛ ملت ما ملتی مستقل است و در مقالبل رسانه های دشمن منفعل نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شاید برخی از مردم تحت تاثیر رسانه های دشمن باشند، افزود: مردم کشور ما دارای بصیرت هستند و مستقل از رسانه های دشمن فعالیت دارند و شاید اگر در انتخابات مشارکت نداشته باشند، علت آن همین مسائل اقتصادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی ادامه داد: اما با این وجود، تاکنون حضور چشم گیر مردم را شاهد هستیم و ان شاالله که امروز روزی باشد تا حس خوشبینی به آینده و فرداهای بهتر برای کشور رقم بخورد و جشنی برای مردم ایران باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.