stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 374449
  • 28 خرداد 1400 - 0:06
3
قابل توجه شهروندان ولایت مدار استان خوزستان

مردم متعهد و ولایت محور استان خوزستان با مدیریت زمان در برگزاری انتخابات در مسیر امن و به دور از ابتدا به کرونا قرار گیریم

مردم متعهد و ولایت محور استان خوزستان با مدیریت زمان در برگزاری انتخابات در مسیر امن و به دور از ابتدا به کرونا قرار گیریم
خوزستان - همزمان با شروع اخذ رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور حداقلی زمان در هنگام حضور در محل صندوق های رای ، سلامتی خود و مسئولان اجرایی آن مکان را تضمین نماییم .
قلم | qalamna.ir :

شهروندان و هم استانی های فهیم استدعا داریم که به توصیه های ذیل توجه جدی صورت پذیرد.
۱-با مطالعه کامل و بررسی سوابق کاندیداهای محترم و مشورت با افراد متدین و معتمدین انتخاب آگاهانه داشته باشیم.
۲ – در صورت نداشتن سواد کافی یا کم بینایی ، مشکلات حرکتی جسمانی ، فرزندان بستگان درجه یک یا همسایگان معتمد و متدین را جهت دادن رای همراه خود بیاورید.
۳ -کاندیداهایی که با بررسی سوابق و تعهد و تخصص مورد نظرمان می باشند در لیست جداگانه با ذکر نام و کد انتخاباتی همراه بیاورید.
در صورت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ (کرونا ) بیماران خاص از حضور در صندوق‌های رای جداً خودداری نمایید و با تماس با مسئولین امر از طریق صندوق‌های سیاری که در این خصوص تجهیز کامل گردیده‌اند اقدام به دادن رای نمایید و با مسئولان صندوق ها ارتباط برقرار نمایید تا تمهیدات لازم جهت رای عزیزان فراهم گردد.
۵ -افراد سالمند،پیر و ناتوان در ساعت اوج رای‌گیری در صندوق های تعیین شده حضور پیدا ننمایند و در زمان مناسب جهت حضور و اقدام به دادن رای نمایند.
۶- با توجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که احتمال تراکم انسانی در صندوق های رای گیری وجود دارد از همراه آوردن فرزندان جدا خودداری نمایید که از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در امان باشند.
۷- با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و ستاد استانی و اضافه شدن ۱۵ تا ۲۰ درصد شعب اخذ رای ،با حضور در سایر شعب از تراکم انسانی حداقلی برخوردارند جهت دادن رای استفاده نمایند.
امید است که با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تعهد ملی ، مذهبی و شرعی خود به ملت و کشور خود که همان فتح قله افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را به جهان  نشان دهیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ابراهیم فارسی مدان
  • منبع : گروه رسانه ای قلمنا خوزستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.