stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 374443
  • 27 خرداد 1400 - 21:00
0

۸۰ درصد تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی در فضای مجازی رخ داد

۸۰ درصد تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی در فضای مجازی رخ داد
خراسان رضوی- دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی خراسان رضوی گفت: تخلفات زیادی در جریان تبلیغات انتخاباتی در این استان روی داد که ۸۰ درصد آن در فضای مجازی بوده است.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا حاجی زاده، دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی خراسان رضوی روز پنجشنبه بیان داشت: متاسفانه فضای مجازی بستری برای برخی فعالیت های غیرمجاز انتخاباتی شده است و به جای اینکه افراد برای خود تبلیغ کنند با استفاده از این فضا به تخریب یکدیگر روی آورده اند.

وی گفت: باید توجه داشت که در این دوره از انتخابات، تبلیغات محیطی از طریق نصب بنر و روشهای سنتی به شدت فروکش کرده بود لذا تخریب هایی که در ادوار پیشین در قالب پاره کردن بنرها و مخدوش کردن عکس ها روی می داد، بسیار کم اتفاق افتاد و بیشتر تخریبها در فضای مجازی بود.

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان رضوی گفت: برخی نامزدها در سخنرانی ها رقبای خود را تخریب و نفی می کنند و حتی در فعالیت های درون جریانی نیز شاهد برخی اقدامات تخریبی توسط نامزدها علیه هم بوده ایم.

حاجی زاده افزود: بسیاری از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا برای جمع کردن رای، بسیاری از ارزشها و باورها را زیر سوال بردند به عنوان مثال افرادی در انتخابات شورای روستایی حرفهایی زدند که به هیچ وجه قابل قبول نیست، اینگونه نامزدها بدانند بعد از انتخابات به این تخلفات رسیدگی خواهد شد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،  دومین دوره انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه امسال در پنج هزار و ۷۳ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

در مجموع  ۱۷ هزار و ۸۶۰ نامزد در خراسان رضوی برای کسب هشت هزار و ۷۳۷ کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا به رقابت می پردازند و سه نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان نیز در حال رقابت برای تعیین جایگاه یک نماینده باقیمانده این استان در این مجلس هستند.

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.