stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 374363
  • 27 خرداد 1400 - 14:36
1

فراخوان جشنواره عکس شاهچراغ (ع)

فراخوان جشنواره عکس شاهچراغ (ع)
فارس_ آیین رونمایی از پوستر جشنواره عکس استانی شاهچراغ (ع) برگزار و در همین آیین فراخوان جشنواره برای فرستادن عکس اعلام شد.
قلم | qalamna.ir :

در آیین رونمایی پوستر جشنواره عکس استانی شاهچراغ (ع)، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بر اهمیت معرفی جنبه‌های شخصیت معنوی آن حضرت و توسل به ساحت مقدسش تاکید و عکاسان هنرمند، خبری و آزاد را برای شرکت در این جشنواره و پرداختن به هرگونه موضوعی که مرتبط با حضرت احمد ابن موسی (ع) باشد، دعوت کرد.
صابر سهرابی در این مراسم با اعلام اینکه جشنواره مورد نظر توسط انجمن سینمای جوانان استان فارس و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می‌شود، به شرایط فراخوان اشاره داشت و گفت:شرکت جشنواره یاد شده برای همگان آزاد و رایگان است و محدودیت سنی ندارد و محدوده جغرافیایی شرکت کنندگان استان فارس است و هر عکاس می‌تواند با حداکثر پنج قطعه عکس شرکت کند.
براساس شرایط اعلام شده عکس‌ها می‌بایست با فرمت jpeg در اندازه ضلع کوچک حداقل ۲۴۵۰ پیکسل و حداکثر حجم فایل ۱۰ مگابایت باشد و ارسال عکس‌های گرفته شده با موبایل بلامانع است.
همچنین، رزولوشن عکس‌های موبایلی باید حداقل ۸ مگاپیکسل باشد که ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا آنجایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نکند و دبیرخانه‌ی جشنواره از پذیرش عکس‌های فتومونتاژ، کولاژ، پانوراما، و HDR معذور است.
عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند و از نظر برگزار کننده، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود. هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامد‌های حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده اثر خواهد بود و ارسال آثار به معنای پذیرش تمام مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکننده است.
مهلت ارسال عکس تا ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ و آدرس ارسالshahecheragh.festival@gmail.com است که جوایز جشنواره شامل، ۲۰ میلیون ریال برای نفر اول، ۱۰۰ میلیون ریال برای نفر دوم است و نفر سوم مبلغ پنج میلیون ریال جایزه می‌گیرد.
داوران جشنواره محمد امین دانشور، سجاد آورند، مریم نعمت اللهی هستند.
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۳۴۸۶۹۶ انجمن سینمای جوانان استان فارس تماس بگیرند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.