stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 373704
  • 24 خرداد 1400 - 13:55
0
رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان

تلاش داریم ورزش سه‌گانه را توسعه داده و همگانی کنیم

تلاش داریم ورزش سه‌گانه را توسعه داده و همگانی کنیم
اصفهان_ رئیس هیئت سه‌گانه استان اصفهان گفت: رشته سه‌گانه نیاز به دیده شدن دارد و تلاش داریم تا از کل ظرفیت استان استفاده کرده و این رشته را توسعه دهیم و همگانی کنیم.
قلم | qalamna.ir :

محمد شرفا، درباره عملکرد ۳ ماهه نخست هیئت سه‌گانه استان اظهار داشت: در ابتدای سال مسابقات روستایی را برگزار کردیم و اکنون نیز به دنبال برگزاری رقابت‌های دوومیدانی و شنا هستیم. در این زمینه به فدراسیون اعلام آمادگی کرده‌ایم و احتمالاً این رقابت‌ها اوایل ماه آینده در شهرستان گلپایگان استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است با همکاری شهرداری خمینی‌شهر مسابقات دوگانه را برگزار کنیم و رایزنی‌های لازم با فرمانداری این شهر صورت گرفته تا با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی و بهبود نسبی شرایط کرونایی، این رقابت‌ها برگزار شود.

رئیس هیئت سه‌گانه استان درباره تأثیر کرونا بر تقویم و برنامه‌های این هیئت در سال جاری، خاطرنشان کرد: درست است که مسابقات ما در فضای باز برگزار می‌شود اما در شرایط کرونایی باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. خوشبختانه فدراسیون جهانی پروتکل‌های بهداشتی و نحوه برگزاری رقابت‌ها را به فدراسیون‌های تابع ابلاغ کرده و فدراسیون نیز آنها را در اختیار هیئت‌ها قرار داده است. در این مدت سعی کرده‌ایم از تمام ظرفیت هیئت استفاده کنیم و با توجه به ارتباط خوب‌ هیئت با اداره‌کل ورزش و جوانان، باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن و حتی هوانیوز که فضای بسیار خوبی در اختیار دارند، تلاش کرده‌ایم بر اساس تقویم پیش برویم.

شرفا در پاسخ به اینکه دغدغه اصلی هیئت سه‌گانه استان در سال ۱۴۰۰ چیست، گفت: رشته سه‌گانه چندان شناخته شده نیست و نیاز داریم این ورزش در استان بیشتر شناخته شود. بر همین اساس تلاش من بر این است که از تمام ظرفیت موجود در استان و شهرستان‌های اصفهان استفاده کنم و این ورزش را در بخش وسیعی از استان توسعه دهیم و همگانی کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.