stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 373687
  • 24 خرداد 1400 - 22:22
1
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سلیمانی اراک:

تحت پوشش قرارگرفتن فعالین حوزه برق ساختمان در شهرستان اراک

تحت پوشش قرارگرفتن فعالین حوزه برق ساختمان در شهرستان اراک
مرکزی_ رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سلیمانی اراک از تحت پوشش قرارگرفتن فعالین حوزه برق ساختمان در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

ابراهیم نکیسا در گفتگو با خبرنگار قلم در اراک، گفت: توجه به آموزش و ارتقاء سطح دانش در حفظ جان افراد در هر شغلی تاثیرگذار است و از جمله مشاغلی که با جان افراد سرکارداردصنعت برق است و هرنوع بی اطلاعی و عدم توانایی های لازم اعم از آشنایی با نحوه کاربا انواع اتصالات برقی ،کابل ها و..عدم رعایت نکات ایمنی بهداشت می تواند به تلفات جانی منجر شود.

وی افزود: در بخش تهیه و تنظیم استاندارهای آموزشی هیچ گونه محدودیت خاصی وجود ندارد و برمبنای نیازسنجی صورت گرفته می توان استانداردهایی را به اجرا گذاشت که افراد این بخش بتواند از دوره های مهارتی بهرمند شوند.

نکیسا ابراز کرد: آموزش های فنی و حرفه ای بدنبال ارائه خدمات آموزشی به سایر اقشار جامعه می باشد که با اجرای طرح های مختلف همچون،انعقاد تفاهم نامه های آموزشی مشترک،ایجاد مراکز آموزشی جوارکارگاهی،و…در این مسیر نقش آفرینی می کند.

وی در پایان یادآور شد: طی روزهای گذشته در نشست دوجانبه این مرکز با نماینده نظام مهندسی ساختمان، کمیته مجریان تخصصی برق، انجمن کارگران و استادکاران ساختمانی اراک، نحوه توسعه همکاری های آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.