stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 372497
  • 20 خرداد 1400 - 19:52
0
دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی:

نامزدهای ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی در انتخابات شورای شهر مشهد هدفی جز خدمت به مردم ندارند

نامزدهای ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی در انتخابات شورای شهر مشهد هدفی جز خدمت به مردم ندارند
خراسان رضوی- دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی گفت: تمام پتانسیل نامزدهای ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی در انتخابات شورای شهر مشهد معطوف خدمت به مردم شده است.
قلم | qalamna.ir :

مهدی بازقندی در نشستی خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: فعالیت‌های دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی منوط به رنگ و جناح سیاسی نبوده و نیست و مهمترین هدف کاندیداهای این ائتلاف خدمت‌رسانی شایسته و بی‌منت به مردم است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ دغدغه‌ها و مشکلات را به‌خوبی بیان کردند و در همین راستا ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی قوی‌ترین لیست را برای انتخابات شورای ششم بست، ائتلاف مستقل اولین ائتلاف برنامه‌محور پس از انقلاب بوده و ضمن ریشه‌یابی معضلات و شناسایی مشکلات در صدد رفع آنها است.

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی با بیان اینکه برنامه‌های جامع این ائتلاف در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، زیارت، حمل و نقل و غیره بسته شده است، خاطرنشان کرد: در صورت کسب رای اعتماد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد برنامه‌های طراحی شده را اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد، ضمن اینکه اتاق فکر ویژه نخبگان را هم فعال خواهیم کرد و قطعاً از ظرفیت و تجارب آنان بهره لازم را خواهیم برد.

بازقندی تصریح کرد: در دنیا روی مبحث سرمایه فکری کار شده و معتقدیم که علم بهتر از ثروت بوده و می‌توانیم از علم ثروت تولید کنیم و در کنار آن تولید اشتغال هم در دستور کارمان قرار دارد.

وی تاکید کرد: ما برنامه‌ها را بیان می‌کنیم و انتخاب با مردم است و به رای آنان چه انتخاب شدیم و چه نشدیم احترام می‌گذاریم، ملاک ما در لیست نهایی ۱۰ به علاوه ۱ بود و ۱۵ نفر را لحاظ نکردیم و ملاکمان قرار گرفتن بهترین‌ها در لیست بود.

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی در خصوص اسامی کاندیداهای این ائتلاف در انتخابات شورای ششم مشهد، گفت: ابوالفضل سلطانی، مهدی بازقندی، رضا دهنوی، محمدحسین دهقان‌نیری، هادی لکزی، انیس ملک‌زاده، جواد راه‌چمنی، محمدابراهیم حسینیان، فهمیه رحمانی، سیدمحمد موسوی‌عبس‌آباد و سیدمهدی اصغریان‌سینی برای کمیسیون حقوقی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، کشاورزی و دامپروری، ورزشی، عمران و برنامه و بودجه هستند.

بازقندی بیان کرد: تمام پتانسیل نامزدهای ائتلاف کاندیداهای مستقل خراسان رضوی در انتخابات شورای شهر مشهد معطوف خدمت به مردم شده و همانند منتخبان دوره‌های قبل نخواهند بود که بخواهند رای اعتماد مردم را بگیرند و در دیگر مکان‌ها و مجموعه‌ها مشغول به فعالیت شوند.

هشتگ: , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.