stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 370600
  • 13 خرداد 1400 - 14:27
0
در شرکت معدنی املاح ایران رقم خورد؛

اتمام طرح مطالعاتی پیش امکان سنجی فراوری سلستین در شرکت معدنی املاح ایران

مرکزی_ جلسه ارائه دو طرح "پیش امکان سنجی احداث واحد پرعیار سازی سلستین کم عیار" و "پیش امکان سنجی احداث واحد فراورش سلستین و تولید کربنات استرانسیم" توسط شرکت صدر فردا در محل شرکت معدنی املاح ایران برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر اکتشاف شرکت معدنی املاح ایران گفت: در راستای اهداف استراتژیک شرکت و همچنین توسعه و تنوع سبد محصولات، بررسی مواد معدنی جدید با ارزش افزوده بالا در شرکت در دستور کار واحد اکتشاف قرار گرفت. یکی از مواد معدنی استراتژیک که از سال ۱۳۹۹ برنامه جامعی بر مطالعات آن در واحد معدن شرکت تدوین شده بود ماده معدنی سلستین یا سولفات استرانسیم بوده است.

اسدیان بیان کرد: پس از مطالعات اولیه توسط کارشناسان شرکت و بررسی فرصت های بکر سرمایه گذاری بر روی این ماده معدنی، شرکت اقدام به اخذ مشاور جهت بررسی طرح در فاز پیش امکانسنجی احداث واحد فراورش سلستین کرد و با توجه به سیاست های شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و در راستای هم‌افزایی بین شرکت های تابعه هلدینگ از شرکت صدر فردا جهت این مطالعات دعوت به عمل آمد.

وی افزود: شرکت صدر فردا پس از ۸ ماه بررسی و مطالعات فشرده در دو فاز این طرح را مورد بررسی قرار داد، با توجه به آیتم های اقتصادی این مطالعات، شرکت معدنی املاح ایران به زودی وارد فازهای تکمیلی و اخذ مجوزات مربوطه خواهد شد.

مدیر اکتشاف شرکت با اذعان بر ریسک بالای اکتشافات بیان کرد، تمام توان این واحد بر تملک محدوده‌های معدنی جدید سلستین خواهد بود تا از ریسک های فنی و مالی پروژه‌ها تا حد زیادی کاسته می شود.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.