stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 343030
  • 25 فروردین 1400 - 17:32
2

قیمت زولبیا و بامیه در انتظار تایید

قیمت زولبیا و بامیه در انتظار تایید
کرمانشاه - قلمنا - با آغاز اولین روز ماه رمضان هنوز قیمت زولبیا و بامیه در کرمانشاه نهایی نشده و اتحادیه صنف قنادان و سازمان صمت استان بر سر قیمت آن به توافق نرسیده اند.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا ناصری رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز توافقی در زمینه قیمت زولبیا و بامیه برای رمضان امسال در کرمانشاه صورت نگرفته، گفت : قیمت پیشنهادی ما ۴۵ هزار تومان برای هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک است، اما سازمان صمت استان آن را قبول ندارد و قیمت ۳۵ هزار تومان را برای هر کیلو پیشنهاد داده که با این افزایش هزینه‌ها برای قنادان صرفه اقتصادی ندارد.

وی با بیان اینکه اکثر اقلام مورد نیاز پخت زولبیا و بامیه تا چند ۱۰۰ درصد نسبت به پارسال افزایش قیمت داشته، گفت : شکر پارسال کیلویی ۴۳۰۰ تومان بود و امسال کیلویی یازده هزار و ۵۰۰ تومان به دست ما می‌رسد. قیمت یک کیلو روغن نیز از هفت هزار تومان در پارسال اکنون به حدود ۲۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه افزود: قیمت جعبه شیرینی هم پارسال کیلویی پنج هزار تومان بود، اما اکنون درب کارخانه کیلویی ۳۴ هزار تومان است که با هزینه نایلون، نخ و … به بیش از ۴۰ هزار تومان هم خواهد رسید.

ناصری با بیان اینکه با وجود این افزایش هزینه‌های چند ۱۰۰ درصدی قیمت پیشنهادی اتحادیه برای زولیا و بامیه حدود ۵۰ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته، ادامه داد: متاسفانه تاکنون با این قیمت موافقت نشده است.

وی افزود: این در حالی است که قیمت زولبیا و بامیه در تهران کیلویی ۴۸ هزار تومان اعلام شده و اتحادیه‌های شهرستانی می‌توانند قیمت خود را سه تا چهار درصد کمتر از این قیمت تعیین کنند.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه گفت: هرچه زودتر توافقی در زمینه قیمت زولبیا و بامیه در کرمانشاه صورت بگیرد تا امکان تخلف و نابسامانی در قیمت‌ها رخ ندهد .

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار خبرنگار قلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.