stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 341179
  • 23 فروردین 1400 - 22:03
2

ماده مخدر خطرناک کروکودیل که قابل ترک نیست

قلم | qalamna.ir :

گروه جامعه:کروکودیل عنوان مخدر جدیدی است که بنا برگزارش‌های غیررسمی وارد بازار مصرف کشور شده است هرچند مقامات رسمی هنوز بطور قطعی این موضوع را تایید یا رد نمی‌کنند. سرهنگ فریبرزحیدریان – کارشناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه دسومرفین از مشتقات ماده مخدر هروئین است که تاثیرات تسکین وآرام بخشی بسیار سریع وقدرتمندی دارد، این ماده‌مخدر در سال ۱۹۳۲کشف شد وقدرت آن ۸ تا ۱۰ برابر قدرت مرفین است.یکی از دلایلی که این ماده مخدردرحال گسترش سریع در بسیاری از نقاط جهان است سادگی ساختن آن و دسترسی افرادکم در آمد به آن است.کروکودیل ازجهات بسیاری شبیه به هروئین است اما ماندگاری کمتری دارد در حالی که تاثیرات استعمال هروئین ۴ تا ۸ ساعت پایداری است تاثیرات کروکودیل بیش از یک ساعت و نیم به طول نمی انجامد.

اما چیزی که کروکودیل را تا این حدترسناک کرده است آسیب‌های بسیار خطرناکی است که به بدن استعمال کننده وارد می کند. آسیب هایی مانند تخریب بافت های بدن، ایجاد زخم‌های عمیق، قانقاریا و درنهایت فاسد شدن بدن، اغلب اوقات وقتی که فرد نتواند رگ را به خوبی پیدا کند، پوست منطقه تزریق خیلی زود شروع به تخریب شدن و گندیدن خواهد نمود و چیزی جز استخوان باقی نخواهد ماند.افرادی که مدت زیادی از این ماده مخدر کشنده استفاده کنند اعضای بدن خود را از دست می دهند. در رابطه باسن این افراد گفته می‌شود استعمال کنندگان کوروکودیل کم تراز دو سال عمرخواهند کرد.

نام کروکودیل را روسی‌ها به این دلیل برای این ماده‌‎مخدر انتخاب کردند که مصرف آن باعث می‌شود پوست بدن به رنگ سبز درآید و پس از مدتی گوشت بدن بطور کامل پوسیده شود و ا زبین برود.این ماده مخدرکشنده و خطرناک که برای اولین بار درکشورهای حوزه سیبری و روسیه ساخته شده کروکودیل نام دارد.براساس تحقیقات بعمل آمده کروکودیل به خاطر تاثیراتی که روی بدن مصرف کننده می گذارد خطرناک ترین و به قولی وحشتناکترین موادمخدری است که تاکنون در جهان شناخته شده است.

تاثیرات روی پوست:
۱-بافت مصرف کننده را تخریب می کند رنگ پوست راسبز و ناهموار
می‌کند چیزی مثل حیوان کروکودیل.
۲- بعد ازمدتی مصرف زخم ها و دمل‌های چرکین روی پوست ایجاد می شود.
۳-گام بعدی قانقاریا و قطع اعضای بدن.
۴-ترکیبات سمی موجود درکروکودیل مانند متامفتامین استخوان فک و دندانها را از بین می برد.

تاثیرات روی مغز:
کروکودیل تاثیرات مخربی روی مغز داشته و باعث تخریب آن می‌شود همچنین فرد معتاد به خطرناک‌ترین ماده‌ مخدر جهان راه رفتن و صحبت کردن را نیز از دست می دهد.

کروکودیل رانمی توان ترک کرد:
افراد معتاد به هروئین این شانس رادارند تابتواند اعتیاد خود را ترک کنند اما کروکودیل بحث دیگری دارد.
دسومرفین تمام قربانیان خود را می‌کشد آن هم خیلی سریع زیرافرد آلوده زمانی برای ترکی ندارد یک فرد معتاد به هروئین شاید  ۶تا ۷سال زنده بماند اما کروکودیل فرد رادرکمتر از دوسال می کشد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.