stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 336155
  • 21 فروردین 1400 - 17:35
1
عضو شورای شهر همدان:

 تغییر مدیران کارآمد در شهرداری منطقی نیست

 تغییر مدیران کارآمد در شهرداری منطقی نیست
همدان- عضو شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه تغییر مدیران کارآمد و دلسوز در شهرداری همدان منطقی نیست، عنوان کرد: تغییر در مدیریت شهرداری منطقه ۴ همدان بدون در نظر گرفتن کارآمدی و مسائل علم مدیریت صورت گرفته است.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ نرگس نورله‌زاده در دومین صحن شورای شهر با اشاره به تودیع مجید یوسفی‌نوید، مدیر سابق منطقه ۴، گفت: وی از مدیران موفق شهرداری بوده که در سال ١٣٩٨ ضمن ارائه بودجه اصلاحی قبل از اجرای بودجه، در سال ١٣٩٩ نیز تحقق بودجه با افزایش درآمد همراه بوده است.
وی افزود: حرکت در مسیر بودجه مصوب به‌ویژه در حوزه عمرانی، تحقق درآمد و اجرای طرح تفصیلی از دیگر ویژگی‌های این شهردار جوان عنوان شده است. 
نوراله‌زاده با بیان اینکه تربیت و پرورش مدیران در شهرداری با صرف هزینه از جیب مردم صورت می‌پذیرد و این مدیران، سرمایه‌های شهرداری هستند، تأکید کرد: مدیران بالادست اجازه ندارند با این موضوع بر اساس سلیقه خود برخورد و اغراض شخصی را دخیل کنند.
این عضو شورای شهر؛ جابجایی مدیر منطقه ۴ شهرداری را فرصت‌سوزی از خدمت به مردم دانست و بیان کرد: اینچنین برخوردهای مدیریتی موجب از بین رفتن انگیزه خدمت صادقانه در بین مدیران خواهد شد.
نوراله‌زاده در پایان ابراز امیدواری کرد: جابه‌جایی مدیران در شهرداری در برهه کنونی در راستای افزایش کیفیت خدمت‌گذاری بوده باشد و نه مسائل دیگر؛ چراکه اگر چنین نباشد، ظلم در حق شهروندان همدان شده است.
هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.