stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 33207
  • 14 اردیبهشت 1395 - 10:48
0

اشرف بروجردی: عارف و لاریجانی آنقدر عقلانیت دارند که وارد اختلافات نشوند

اشرف بروجردی: عارف و لاریجانی آنقدر عقلانیت دارند که وارد اختلافات نشوند

عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان اینکه اهداف مجلس دهم در تعامل با دولت زمانی محقق می‌شود که در مجلس تنش وجود نداشته باشد، گفت: تشکیل مجلس بدون تنش با تفاهم عارف و لاریجانی دست یافتنی است.

قلم | qalamna.ir :

اشرف بروجردی  در ارزیابی از موضوع ریاست مجلس دهم، اظهار کرد: عارف به عنوان رئیس فراکسیون امید ظرفیت ریاست مجلس را دارد و از طرفی لاریجانی هم سابقه مدیریت مجلس را داشته و تعامل خوبی با اصلاح‌طلبان دارد.

وی در ادامه افزود: اصلاحات در قم نامزدی معرفی نکرده و از آقای لاریجانی حمایت کرد زیرا این جریان معتقد بود که لاریجانی می‌تواند در مجلس تعامل خوبی با اصلاح‌طلبان داشته باشد. اینکه چه کسی رئیس مجلس دهم می‌شود به تفاهم عارف و لاریجانی از یک سو و رای نمایندگان از سویی دیگر مرتبط است. در این بین آنچه که اهمیت دارد این است که اگر بخواهیم به آرمان‌هایی که برای مجلس تعریف کرده‌ایم دست یابیم،‌ راهی جز تفاهم و گفت‌وگو نداریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه اگر عارف و لاریجانی در تقابل هم باشند مجلس دهم در رسیدن به اهداف خود شکست می‌خورد، تصریح کرد: خوشبختانه هم عارف و هم لاریجانی شرایط موجود را درک کرده و موضوع ریاست مجلس را به آینده موکول کرده‌اند.

بروجردی درباره القای اختلاف میان حامیان دولت، اصلاحات و حامیان لاریجانی توسط رقبا،‌ گفت: رقبای این سه ضلع در انتخابات شکست خورده‌اند و برای بازسازی خود و جهت‌دهی به نیروهای خود دنبال ایجاد اختلاف در میان برندگان انتخابات هستند تا حول محور اختلاف افکنی، جمع شوند.

وی در پایان افزود: این اختلاف‌افکنی خطر بزرگی برای مجلس دهم است و خوشبختانه عارف و لاریجانی آنقدر عقلانیت دارند که وارد این اختلافات نشوند تا مجلس کارآمد و متخصص برای حل مشکلات مردم تشکیل شود.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.