stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 32860
  • 31 فروردین 1395 - 11:44
1

نظر شجونی درباره گشت ارشاد/ آیا درست است در عروسی‌های ما مشروب استفاده شود؟ این بی‌حیایی است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:‌ طرح امنیت اخلاقی باید به روش عاقلانه و دینی انجام شود و لازم است مجریان این طرح راه صحیحی برای اجرا داشته باشند.

قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی توسط نیروی انتظامی در بزرگراه‌ها اظهار کرد: نمی‌دانم نحوه عملکرد مجریان این طرح چگونه است اما در مجموع درست نیست در نظامی که با خون شهدا آبیاری شده و رهبرانش نیز بارها درباره حاکمیت اصول اسلام در آن سخن گفته‌اند، شاهد بی حجابی باشیم.

شجونی با تاکید بر اینکه مجریان این طرح باید با روش عاقلانه و دینی به اجرایش بپردازند گفت:‌ لازم است که مجریان طرح امنیت اخلاقی راه صحیحی را برای اجرایش انتخاب کنند و موارد منکر را به درستی تشخیص دهند و در این زمینه از نظرات کارشناسان دینی هم استفاده کرده تا عملکرد مناسبی داشته باشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به انتقاداتی که نسبت به اجرای این طرح انجام می‌شود، اظهار کرد: بعضی‌ها از انجام چنین طرح‌هایی ناراضی هستند چرا که به آرزوهای خود نرسیده‌اند و همین که فردی می‌خواهد امر به معروف کند می‌گویند به شما چه ربطی دارد؟! در حالی که هیچ مملکتی با اباحه‌گری و لاابالی‌گری و دهن کجی به اسلام، آباد نشده است.

وی ادامه داد: آیا درست است بعد از ۳۷ سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، در عروسی‌های ما مشروب استفاده شود؟ چنین بی‌حیایی‌هایی هم ضرر مادی دارد و هم معنوی.

شجونی در پایان با بیان اینکه منشاء مقابله با دین در ایران به زمان رضاخان باز می‌گردد گفت:‌ امثال آتاتورک در ترکیه و رضاخان در ایران باعث تقویت مقابله با دین در این دو کشور شده‌اند و امروز نیز برخی خانم‌ها در کشور به اسلام دهن‌کجی می‌کنند و حجاب خود را رعایت نمی‌کنند که اجرای درست طرح امنیت اخلاقی می‌تواند به بهترشدن فضای عمومی جامعه کمک کند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.