stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 32783
  • 25 فروردین 1395 - 17:21
5

محمد جواد حق شناس: فضا برای بازگشت احمدی‌نژاد مهیا نیست

محمد جواد حق شناس: فضا برای بازگشت احمدی‌نژاد مهیا نیست

می‌توان گفت اصول‌گرایان درباره احمدی‌نژاد تقریبا به دو گرایش متفاوت تقسیم شدند.

قلم | qalamna.ir :
محمد جــواد حق‌شناس با اشاره به حرف و حدیثهایی که در خصوص  بازگشت محمود احمدی نژاد شنیده می شود به آستان گفت: در روزهای اخیر که احمدی‌نژاد عزم سفر به برخی شهرها کرده، نگرانی‌هایی در میان مردم دیده می‌شود که می‌توان گفت، علی‌القاعده جایی برای نگرانی مردم وجود ندارد. مردم از آقای احمدی‌نژاد و تیمش در سالیان اخیر شناخت لازم را پیدا کرده‌اند و کل اتفاقاتی که برای کشور افتاده و ضربه‌ای که کشور به‌خاطر حضور هشت‌ساله این مجموعه به کشور وارد شده، برای مردم فراموش شدنی نیست. به نظر من نظام سیاسی کاملا درباره ایشان اشراف کامل پیدا کرده است و تبلیغات حضورش نه‌تنها باعث بازگشت وی به قدرت نمی‌شود بلکه می‌تواند نتیجه عکس دهد. 
 
عضو اعتماد ملی همچنین ادامه داد:علی‌القاعده نه مردم و نه حاکمیت، هیچ‌کدام فضا و فرصتی را برای بازگشت چنین اندیشه، تفکر و چهره‌هایی که امتحان خودشان را پس دادند، نخواهد داشت و من فکر می‌کنم احمدی‌نژاد یک مهره سوخته‌ای است و کسانی که ایشان را به حرکت درآوردند، می‌خواهند آخرین امکان استفاده‌ای که می‌شود از چنین مهره سوخته‌ای به کار بست را انجام دهند. به نظر می‌رسد که حضور ایشان در این عرصه به نوعی جاده صاف‌کن مسیری برای چهره‌های است که علی‌القاعده به این زودی‌ها روی صحنه قدرت نمی‌آید و براین‌اساس از فرصتی که احمدی‌نژاد و تیمش هموار می‌کنند، بهره لازم را می‌برند. 
 
این فعال سیاسـی اصلاح‌طلب افزود: می‌توان گفت اصول‌گرایان درباره احمدی‌نژاد تقریبا به دو گرایش متفاوت تقسیم شدند. یک بخشی که بر مبانی اصول‌گرایان بر عقیده خود پا برجا هستند و سعی کردند از سال پنجم یا ششم ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد از او فاصله بگیرند. به نوعی حساب خودشان را از ایشان و مجموعه حامیانشان جدا کردند. 
 
وی تصریح کرد: بخشی هم به نظر می‌رسد خیلی دغدغه اصول‌گرایی ندارند و به نوعی در چارچوب‌های خودشان سودای قدرت دارند و ملاحظاتی نه در چهارچوب تفکر اصول‌گرایی و نه در قاعده منافع ملی در سر می‌پرورانند و  فکر می‌کنند آقای احمدی‌نژاد می‌تواند جاده‌صاف‌کن مناسبی برای بازگشت دوباره آنها به قدرت باشد؛ اتفاقی که می‌تواند تسلطی دوباره برای آنها بر منابع مالی و سیاسی و اجتماعی کشور به‌وجود آورد و دوره سیاه فساد را که در آن سال‌ها شکل گرفت و رقم‌های هزارمیلیاردی را در تاریخ فسادهای ایران و جهان جاودانه کرد، دوباره احیا کنند که تا به امروز فضای جامعه خلاف تصوراتشان را نشان داده است و نه مردم و نه حاکمیت چنین اجازه‌ای را به وی نمی‌دهند. آنهایی که قرار است از طریق گرفتن امتیازاتی فضا را برای حضور دوباره این افراد مهیا کنند و این مجموعه دوباره سرکار بیاید می‌خواهند، دوباره بتوانند زمینه‌ای برای تسلط بر فضایی داشته باشند که رقم‌های چند هزار میلیاردی در اختیارشان قرار گیرد. 
 
منبع:آستان
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.