stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 31096
  • 23 اسفند 1394 - 20:47
3

وزیرورزش : برای تیم ملی مورینیو را بیاورید راضی می شوید؟

بعد از او حسین فرکی نیست ، محمد مایلی کهن نیست بعد از او سرمربی ای است که بتواند انتقال دانش فنی بکند… کسی که اینجا(جایگاه وزیر) می نشیند موظف است از تمام دانش ها و دانشمندان و متخصصان در جهت بهبود وضعیت استفاده کند… من برنامه ندارم در مورد آدم ها صحبت کنم الان هم چون بحث فوتبال شد صحبت کردم…

قلم | qalamna.ir :

هرچند وزیر ورزش تلاش زیادی می کند که در مورد کارلوس کی روش صحبت نکند اما خواهی نخواهی هر مصاحبه ای با محمود گودرزی نهایتا به اسم کارلوس کی روش می رسد و او در نهایت مجبور می شود که بدون بردن اسم در مورد کی روش حرف بزند. سرمربی محبوب تیم ملی که البته به نظر می رسد چندان هم محبوب وزیر ورزش نیست. محمودگودرزی در آخرین مصاحبه ای که با هفته نامه همشهری جوان انجام داده در مورد کی روش صحبت هایی انجام داده است.

وزیر ورزش در خلال مصاحبه ای که نکات مهم زیادی دارد به مساله سرمربی تیم ملی اشاره کرده است:« اگر مورینیو را برای تیم ملی بیاورید راضی می شوید؟» او با این جلمه مدعی شده که وزارت ورزش این توان را دارد که در صورت خروج کی روش از فوتبال به فدراسیون فوتبال کمک کند بهترین مربیان را برای تیم ملی جذب کند. گودرزی در ادامه صحبت اش می گوید:« شما از الان مامورید که اگر فدراسیون فوتبال سرعقل آمد مربی درجه یک معرفی کنید. بهترین هایش را معرفی کنید. هرکسی باشد اما در حد پرستش نباشد. من به هرحال چیزهایی می دانم که خوشحال هستم شما نمی دانید.»

محمود گودرزی در شرایط این صحبت ها را مطرح می کند که پیش از این از حسین فرکی به عنوان جایگزین کارلوس کی روش برای تیم ملی نامبرده می شد . با این همه وزیر ورزش مدعی است که بعد از کی روش مربی تیم ملی ایرانی نخواهد بود:« بعد از او حسین فرکی نیست ، محمد مایلی کهن نیست بعد از او سرمربی ای است که بتواند انتقال دانش فنی بکند»

وزیر ورزش برای انتخاب مربی خارجی استدلال های قدرتمندی هم دارد:«من در صنعت خودرو سال ها کار کردم. دانش فنی مان در صنعت خودرو پایین است بایدبتوانیم از مستشاران ، متفکرین ، متخصصین استفاده کنیم که دانش را بومی کنیم… در ورزش و فوتبال هم همین طور است کسی که اینجا(جایگاه وزیر) می نشیند موظف است از تمام دانش ها و دانشمندان و متخصصان در جهت بهبود وضعیت استفاده کند. من برنامه ندارم در مورد آدم ها صحبت کنم الان هم چون بحث فوتبال شد صحبت کردم.» 

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.