stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 31068
  • 23 اسفند 1394 - 11:05
7

ظریف: موفقیت‌های کشور محصول انتخاب‌ درست مردم در لحظات حساس است

ظریف: موفقیت‌های کشور محصول انتخاب‌ درست مردم در لحظات حساس است

وزیر امور خارجه که در پنجمین مقصد از سفر آسیایی خود در زلاندنو به سر می‌برد، با جمعی از ایرانیان مقیم در هتل محل اقامت دیدار کرد.

قلم | qalamna.ir :

در این دیدار ابتدا نمینی، سفیر ایران در زلاندنو با تشریح رویکرد سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های ایران نسبت به ایرانیان مقیم خارج از کشور گفت: ایرانیان ولی‌نعمت ما هستند و ما خدمتگزاران آنان.

سپس دو تن از نخبگان ایرانی با معرفی ترکیب اجتماعی ایرانیان مقیم زلاندنو و تقدیر از تلاش‌ها و خدمات دکتر ظریف ابراز امیدواری کردند زمینه‌های موفقیت بیشتر ایران فراهم شود.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه نیز طی سخنان کوتاهی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ابراز امیدواری کرد، سال ۱۳۹۵ که با میلاد صدیقه طاهره آغاز و پایان می‌یابد، سالی سراسر موفقیت برای ایران و ایرانیان باشد.

ظریف گفت: همه موفقیت‌های کشور و دولت تدبیر و امید محصول وجود ملت بزرگ ایران و انتخاب‌های درست آن در لحظات حساس تاریخی است.

وزیر امور خارجه یکی از بهترین برنامه‌های خود در سفرهای خارج از کشور را دیدار با ایرانیان مقیم در کشورهای مختلف جهان دانست و گفت: ایرانیان با فرهنگ عالی و وجود ثمربخش خود در هر کجای جهان که هستند بهترین نماد ایران و پلی برای ارتباط فرهنگ‌ها هستند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.