stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 30646
  • 17 اسفند 1394 - 19:01
3

حیدری: راه‌نیافتگان به مجلس عملکردشان در گذشته را بررسی کنند

حیدری: راه‌نیافتگان به مجلس عملکردشان در گذشته را بررسی کنند

یک نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق در تمامی ابعاد زندگی گفت:‌ رعایت اخلاق سیاسی در ایام انتخابات و پس از اعلام نتایج از سوی تمام کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات و هواداران آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قلم | qalamna.ir :

قلم، غلامرضا حیدری اظهار کرد: همه نامزدهای انتخاباتی هم آن‌ها که موفق به کسب آراء مردم برای ورود به مجلس شدند مردم کسانی که در این دوره بنا به خواست مردم به مجلس راه پیدا نکردند، باید در رفتار و گفتارشان اخلاق را رعایت کنند چرا که هرگونه سخن آن‌ها بازتاب گسترده در جامعه دارد.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها باید مراقبت لازم را داشته باشند که هرگونه بداخلاقی سیاسی،‌ فضای جامعه را مشوش و ناآرام خواهد کرد.

حیدری خاطر نشان کرد: پیروز‌های انتخابات باید از بیان سخنان تحقیرآمیز نسبت به رقبای خود بپرهیزند و از طرف دیگر کسانی که موفق به کسب آراء مردم نشدند، از تهمت و شایعه پراکنی علیه جناح رقیب پرهیز کنند.

این منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسانی که به مجلس دهم شورای اسلامی راه نیافتند نباید احساس نابودی کنند بلکه باید از این فرصت به نحو احسن برای بررسی عملکرد خود در گذشته استفاده کنند و برای خدمت‌رسانی به مردم از هر فرصتی بهره بگیرند.

حیدری با اشاره به اهمیت توجه به تعامل مثبت و سازنده جریانات سیاسی در کشور گفت:‌ مطلق انگاری و اینکه یک جریان با نگاهی غیرواقع بینانه جریان رقیب خود را باطل بپندارد، به نفع کشور و مردم نخواهد بود.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.