stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 30642
  • 17 اسفند 1394 - 18:35
1

زهرا نعمتی: نه حقوق المپیک و پارالمپیک را گرفته‌ام و نه پاداش فدراسیون

پرچمدار کاروان ایران از پرداخت نشدن حقوق المپیکی و پارالمپیکی‌اش از سوی وزارت ورزش و جوانان ابراز نارضایتی کرد و گفت: هنوز نه حقوق المپیک و نه پارالمپیک از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده‌ام و نه فدراسیون پاداش ۱۰۰ میلیونی‌ام را داده است.

قلم | qalamna.ir :

1447226734472_zahra_nemati_rio_2016.jpgزهرا نعمتی، در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیر‌و‌کمان ، بیا‌ن‌ کرد: با توجه به این که حدود چهار ماه از کسب سهمیه المپیک توسط من سپری می‌شود هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان حقوق دو میلیون تومانی المپیک و پارالمپیک خود را دریافت نکرده‌ام و ۱۰۰ میلیون تومانی که قرار بود فدراسیون تیر‌و‌کمان به من بدهد را هم نداده اند.

وی با اشاره به این که تلاش خواهم کرد تا به عنوان پرچمدار وظیفه‌ام را در المپیک ریو به خوبی اعمال کنم، ا‌دا‌مه‌ داد: با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ام و به ویژه‌ اردوی خوبی که در اصفهان و قشم برای کمانداران تدارک دیده شده است، در حال‌ حاضر از نظر بدنی از وضعیت خوبی برخوردار هستم و آماده حضور در مسابقات کاپ آسیای تایلند هستم. اما این که بخواهم برای المپیک قول مدال بدهم با توجه به شرایط جسمانی ام و این که رقبای من در المپیک از نظر قدرت بدنی قوی‌تر از من هستند این قول را نمی‌دهم، ولی تمام تلاشم بر این است که به عنوان پرچمدار المپیک به بهترین نتیجه‌ ممکن دست پیدا کنم.

نعمتی در‌ رابطه با عدم حضورش در اردوهای تیر‌و‌کمان معلولان و این که آیا این عدم حضور مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: در حال‌ حاضر تمام برنامه‌های خود را با مدیریت خسروی وفا پیش می برم و همکاری دو جانبه‌ای بین فدراسیون تیر‌و‌کمان و جانبازان و معلولان وجود دارد. قطعا بعد از بازی‌های المپیک به کاروان پارالمپیک اضافه خواهم شد، اما هم اکنون تمامی برنامه‌های خود را با مدیریت خسروی وفا انجام می‌دهم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

پرچمدار کاروان ایران در پایان گفت: در حال‌ حاضر در حال انجام تمرینات بدنسازی هستم و تمام تلاشم بر این است تا برای المپیک به اوج آمادگی برسم.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.