stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 30448
  • 15 اسفند 1394 - 12:02
5

پروانه مافی:فصل رقابت تمام شده است، باید رفاقت را در پیش بگیریم

پروانه مافی:فصل رقابت تمام شده است، باید رفاقت را در پیش بگیریم

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که فصل همکاری و هم‌افزایی برای حل مشکلات فرا رسیده است اظهار کرد: پس از انتخابات باید رقابت‌ها را کنار گذاشت و رفاقت‌ها را در پیش گرفت.

قلم | qalamna.ir :

پروانه مافی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در دوران بعد از انتخابات از سوی منتخبین مردم و آن‌هایی که رای لازم برای ورود به مجلس را نیاورده‌اند اظهار کرد: از فردای ۷ اسفند دیگر ایام مبارزات انتخاباتی و فصل رقابت و حتی تخریب یکدیگر تمام شده است و فصل همکاری و هم‌افزایی نیروها برای حل مشکلات کشور فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه پس از انتخابات باید رقابت‌ها را کنار گذاشت و رفاقت‌ها را در پیش گرفت خاطرنشان کرد: از امروز باید همه با هم کار کنیم تا مشکلات کشور را برطرف نماییم. با توجه به مشکلات موجود در کشور، یک جناح توانایی حل و فصل مشکلات را نخواهد داشت، بلکه همه جناح‌ها باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند، در صورتی که اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلین و معتدلین در کنار هم قرار بگیرند می توانند معضلات و مشکلات پیش رو را با کمک یکدیگر برطرف نمایند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم همچنین در مورد کاندیداهایی که از ورود به مجلس بازمانده‌اند گفت: با توجه به اینکه به اندازه کافی در کشور فضا برای خدمت به مردم برای همگان فراهم است، کسانی که نتوانسته‌اند به مجلس دهم وارد شوند، می‌توانند در سایر عرصه‌ها خدمت کنند.

مافی با بیان اینکه سال‌هاست که تخریب‌ها جز وارد کردن خسارت به نظام نتیجه دیگری نداشته‌اند، به برخی رفتارهای غیراخلاقی در تخریب منتخبین مردم اشاره و اظهار کرد: کسانی که روش‌های بداخلاقی را سرلوحه اقدامات خود قرار می‌دهند و منافع ملی را فدای منافع گروهی و فردی خود می کنند باید بدانند که حتما از سمت مردم حذف خواهند شد.

وی در پایان در مورد اولویت‌های مجلس دهم تاکید کرد: باید رفع معضلات اقتصادی پیش روی کشور به عنوان نخستین دستور کارهای مجلس دهم قرار بگیرد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.