stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 30121
  • 11 اسفند 1394 - 20:43
4

امیر محبیان: مقایسه مردم تهران با اهل کوفه با چه توجیه شرعی و عقلی سازگار است؟

امیر محبیان فعال سیاسی اصولگرا نسبت به سخنان اهانت آمیز برخی اصولگرایان نسبت به مردم تهران هشدار داد و گفت: مقایسه مردم تهران با اهل کوفه با چه توجیه شرعی و عقلی سازگار است؟

قلم | qalamna.ir :

روزنامه ایران، امیر محبیان با بیان این مطلب افزود: واقعا چون تهرانی ها به لیست اصلاح طلبان رای دادند باید آنها را اهل کوفه و اصحاب یزید خواند؟ در دور بعد، اگر به اصولگرایان یا آقای احمدی نژاد یا جناب مصباح رای دادند به لشکر امام حسین (ع) برگشته و حر می شوند؟ این گونه تحلیل ها با کدام منش و تحلیل امام و رهبری و عقل و منطق همخوان است؟
به گفته وی این روش که رقابت را بین لیست رهبری و لیست انگلستان نشان دهیم و بعد هم برنده را انگلیس؟! با کدام عقل همخوان است؟

این فعال اصولگرا گفت: این که یک شهر ١٢ میلیونی را چون به آقای فلان و فلان رای نداده اند؛ در زمره یزیدیان بدانند چه توجیه شرعی و عقلی دارد؟ من می گویم ؛ هیچ …

وی افزود: جز آن که سیاست ما به حدی نزول کرده که ملاک و شاخص دین و ایمان، این و آن کاندیدا می شوند.

محبیان اظهار کرد: آیا واقعا فکر می کنیم از طریق اهانت به مردم می توان رای گرفت؟ مگر آن که مردم خویش را جمعی مازوخیست بدانیم!

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۷ اسفند برگزار شد. در این انتخابات مردم تهران به همه نامزدهای لیست اصلاح طلبان (امید) برای تصاحب کرسی های تهران در مجلس دهم رای دادند. همچنین نامزدهای لیست ‘خبرگان مردم’ بنا به رای مردم، اکثریت قریب به اتفاق کرسی های استان تهران در مجلس خبرگان رهبری را به دست آوردند.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.