stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 28334
  • 19 بهمن 1394 - 12:07
2

در این دولت ساخت ۶۱۵ هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: در این دولت تاکنون ساخت ۶۱۵ هزار واحد مسکن مهر به پایان رسیده و تحویل متقاضیان شده که تا پایان سال از مرز ۷۰۰ هزار واحد عبور می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

علی‌اصغر مهر آبادی در مراسم افتتاح ۵۳۷۱ واحد مسکن مهر استان کرمانشاه که امروز(۱۹ بهمن) انجام شد، اظهار کرد: با تلاش ولت و پیگیری وزیر راه و شهرسازی، تاکنون از مجموع دو میلیون و ۲۲۰ هزار واحد مسکن مهر کشور، کار ساخت یک میلون و ۸۶۵ هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر دارد و تا امروز در این دولت ساخت ۶۱۵ هزار واحد به پایان رسیده که تا پایان سال از مرز ۷۰۰ هزار واحد عبور می‌کند.

مهرآبادی با بیان اینکه ساخت این تعداد واحد مسکن مهر با وجود تنگناهای مکالی و مشکلات اقتصادی کشور کار ارزنده‌ای است، گفت: با بهره برداری از این ۷۰۰ هزار واحد ۷۰ میلیون متر مربع به زیربنای واحدهای مسکن مهر کشور افزوده شده و این واحدها دو میلون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت را تحت پوشش می‌هد.

وی ادامه داد: با تلاش دولت و همکاری دستگاه‌های ذیربط امیدواریم تا پایان سال آینده پرونده مسکن مهر در کشور بسته شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در استان کرمانشاه از متوسط کشور بالاتر است، گفت: این امکان وجود دارد که در برخی استانها از جمله استان کرمانشاه پرونده مسکن مهر زودتر از پایان سال آینده و تا خرداد ۹۵ بسته شود.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.